Istapp Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg synes det er fett å kle seg ut som vampyr e.l og finne en sprø fest å gå på i forbindelse med Halloween (den siste helgen i oktober) . Jeg vet ikke hva de gjør i USA, men at enkelte folk/barn tror de kan drive med vandalisme i forbindelse med trick or treat her, er jeg naturligvis i mot. Som alt annet amerikanisert her til lands, så blir det nok bare mer og mer av Halloween også med årene, så folk kan like så greit finne seg i det med en gang (da mener jeg selvfølgelig ikke vandalismen, som ikke hører hjemme). Jeg enig i at det er negative ting bundet til det, inkludert det med pengegalskap, og at det har rot i kapitalisme.. Men folk er ikke nødt til å bruge masse penger i forbindelse med dette. Det går og an å være kreativ. Personlig liker jeg Halloween (siden jeg da som sagt har en unnskyldning for å kle meg ut som noe sprøtt), men så er jeg f.eks. heller ikke en forelder som "motvillig" blir tynt økonomisk. Er ikke fan av import av tradisjon, men dem som er opplyste på temaet, vet at Halloween i USA er langt i fra tro til tradisjonens opphav (vertfall ikke nå lengre). Er jo egentlig bare et mørkt karneval. Endret 31. oktober 2006 av Istapp Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tja, vanlig ukedag, skjer ikke en dritt. Uansett er været helt på trynet ikveld, så det å dra rundt er ikke så fristende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det ble Cube og A Nightmare on Elm Street. Jeg skjelver fortsatt. <3 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg satt å irriterte meg over alle dritungene som dingte på hvert 10 min. Syns de kan bajse i halloween og gå julebukk i romjula i stedet, det er kos det. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 OT: Istedet for å klage sånn å late som Halloween overhodet ikke eksisterer her til lands, så kan dere slå av ringeklokka e.l. istedet hvis det er så galt. Klagefolk har vi nok av. Takk for meg Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg sto i døra og skrek så de stakkars ungene løp rett hjem og la seg med mareritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå