Gå til innhold

Hva skal/gjorde dere på halloween?


Rinox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Så kommer det jo litt ann på da. Om commando snorre har tenkt til å skyte på 13-åringer er det noe helt annet enn å skyte på 6-åringer ;)

7191520[/snapback]

SONDRE! IKKE SNORRE! SONDRE! :wee: Jeg skyter dem som begynner å ta opp noe når jeg sier at jeg ikke har godteri men at jeg har løk og gulrøtter (leif?).

 

Takk til den godeste Lightningwolf som spammer ned tråden med off-topic og tror han hjelper til ;)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Så kommer det jo litt ann på da. Om commando snorre har tenkt til å skyte på 13-åringer er det noe helt annet enn å skyte på 6-åringer ;)

7191520[/snapback]

SONDRE! IKKE SNORRE! SONDRE! :wee: Jeg skyter dem som begynner å ta opp noe når jeg sier at jeg ikke har godteri men at jeg har løk og gulerøtter (leif?).

7191626[/snapback]

Ja det heter Gulrøtter noob
Lenke til kommentar
Skyte plagsomme drittunger med softgun, sprute vann på dem og bombe dem med vannballonger. Evt. også skremme dem. Alt i alt, en helt vanlig dag.

7191341[/snapback]

 

Bare sånn.. du vet hva som skjer hvis du blir oppdaget med en softgun? særlig hvis du skyter "små unger"..?

7191417[/snapback]

Hvorfor skulle det stoppe ham?

7191500[/snapback]

 

Tja, jeg vet ikke hvor populært det er å få politiet på døra, konfiskert softgunnen, mulig at foreldra blir anmeldt og at det blir en barnevernssak?

Om han skader en unge kan det også bli en ganske fin erstatningssak...

 

Så kommer det jo litt ann på da. Om commando snorre har tenkt til å skyte på 13-åringer er det noe helt annet enn å skyte på 6-åringer ;)

7191520[/snapback]

 

Om personen er 5 eller hundre år spiller ingen rolle.. En kule kan fortsatt gjøre ganske stor skade på feks øynene..

 

 

BTT: Det som er fett er å skremme folka med båthorn :p Folka tørner fullstendig

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...