Krvduzvg62dy24 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Støyer nok litt.. men ikke irriterende mye... men er vel en sånn fin liten suselyd i bakgrunnen, men DET vet nok 93Matt93 mer om 7191231[/snapback] neeei støyer ikke... men jeg hører det haha Åh, det blir bare så deilig... skal også vente på DX10 med mongo-vista Lurer på hvordan grafikk etc vil være om 50år jeg... Om 50år sitter jeg vel å spiller CS 200.01, GTA XXXXIIIIVVV, Battlefield 93 etc *namnam* Jaa det hadde vert noe men har ikke Stoolman et GF8800GTX kort?? Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Den netshop pc en lager nesten ikke lyd; ivertfall hvis du setter på den vifta til 100 kr der i konfigurasjons tingen. Super pc, kjører alle spill på fullt tror jeg. Bestillte den til en venn som har minimalt med peiling på Pc Endret 31. oktober 2006 av proffen_nr1 Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Den netshop pc en lager nesten ikke lyd; hvis du setter på den vifta til 100 kr der i konfigurasjons tingen. Super pc, kjører alle spill på fullt tror jeg. Bestillte den til en venn som har minimalt med peiling på Pc 7191425[/snapback] hehe ja den støyer nesten ikke syns jeg da men den drar FSX på full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå