Gå til innhold

Hjelp! Ny pc til 13åring?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 13 åring som spiller på en bærbar pc :blush: Den har begynnt å gå litt tregt i det siste. Det jeg lurer på er om noen har forslag til en Stasjonær Pc som har Grei Ytelse, godt skjermkort, greit lydkort, Minnekortleser Og harddisk på ca. 150-250G og kanskje en medfølgene skjerm på 18-21 " Jeg trenger IKKE Høytallere,Headsett, Mus, Tastatur eller Tv turner

Det meste jeg bruker pcen til er mail, CS:S, Skype, Msn osv..............

Jeg tenker meg en dobbelkjerne fordi jeg ofte har mange prosessorslukende program på.

Jeg tenker meg pakka på maks 11000

Noen som har forslag?? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo også sjekke ut spillpc'ene dinside.no/data tester innimellom... da får du fullt pc"kit" (skjerm, pc, tastatur, høytalere, mus) til 10.000 spenn... Ellers vil jeg også råde deg til netshop.. de er ganske billige på sånt.. :D

EDIT: du kan jo alltids sjekke ut denne

Endret av tiiim
Lenke til kommentar
du kan jo også sjekke ut spillpc'ene dinside.no/data tester innimellom... da får du fullt pc"kit" (skjerm, pc, tastatur, høytalere, mus) til 10.000 spenn... Ellers vil jeg også råde deg til netshop.. de er ganske billige på sånt.. :D

EDIT: du kan jo alltids sjekke ut denne

7190391[/snapback]

jaa 13 åring jeg å... men viss jeg var deg villejeg velt denne som tiiim sa... jeg har den selv :p

Lenke til kommentar

selv har jeg månedens PC fra netshop for mars 2006, og denne holder fortsatt bra... kunne vel kanskje ønsket meg bedre skjermkort, litt mer ram og dobbelkjerne.... :p

så vil nok fortsatt anbefalle den jeg anbefalte som også jurgeeen og 93Matt93 også annbefaller nå ... *puh* :D

Lenke til kommentar
selv har jeg månedens PC fra netshop for mars 2006, og denne holder fortsatt bra... kunne vel kanskje ønsket meg bedre skjermkort, litt mer ram og dobbelkjerne.... :p

så vil nok fortsatt anbefalle den jeg anbefalte som også jurgeeen og 93Matt93 også annbefaller nå ... *puh* :D

7191076[/snapback]

jaa men snart kommer joo DX10 :dribble:

skal oppgradere snart da :p

Lenke til kommentar
jaa men snart kommer joo DX10 :dribble: 

skal oppgradere snart da :p

7191097[/snapback]

Åh, det blir bare så deilig... skal også vente på DX10 med mongo-vista :dribble:

Lurer på hvordan grafikk etc vil være om 50år jeg... :D

Om 50år sitter jeg vel å spiller CS 200.01, GTA XXXXIIIIVVV, Battlefield 93 etc *namnam*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...