dr münster Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det noen som 1) har Xbox 360 i trådløst nett og 2) har satt denne opp som media center extender og 3) streamer video fra media center PC uten at det hakker? I så fall vil jeg vite hvilken trådløs router du har. Har en D-Link 624 i dag og det hakker ganske mye når jeg ser film. Det er snakk om divx/xvid filer og jeg har prøvd både Transcode 360, VLC360 og MCE Video Encoder. PC og hastighet på nettet skal være mer enn bra nok. Har forstått at jeg bør ha en router som håndterer 802.11a, og da har jeg sett på D-Link DWL-7100AP. Er det noen som har prøvd denne eller kan anbefale andre routere? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tror det er samme routeren som jeg har. Den hakker ikke når jeg ser film, men menyene er trege... tror ikke den er så bra til å sende og motta data samtidig. Men du kan jo sjekke om du har bra signal... har endel og si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå