Gene Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da jeg leste den mailen fikk jeg en veldig " Jeg vet jeg ikke er noe, men kanskje vi kan møtes igjen?" følelse. Er det bare meg, eller er dette en vanlig tankegang hos jenter som vil ta initiativet til noe? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 jepp. virker som om hun er redd for å bli avvist Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kan bare gratulere. Slik eg tolker det er hun interessert, men kansje ikke er sikker på om du føler det samme vei, og er redd for at du bare viste interesse for hun for det dere hadde drukket. Aldri godt å vite når det har vert alkohol innblandet vet du. Her er det bare og være gentle og smi mens gjernet er varmt. Men ikke bli altfor ovenpå og virk utrolig selvgod, det kan jo fort skje. God luck, and may the force be with you. Keep us updatet. Tusen takk! The force is strong. Så strong at jeg har begynt å senke skyldrene litt. Men jeg har valgt å ta en time om gangen...alt kan skje... Alt det du sier har jeg tatt til etterrettning. Det er nå jeg skulle ønske jag var avholdsmann. Da jeg leste den mailen fikk jeg en veldig " Jeg vet jeg ikke er noe, men kanskje vi kan møtes igjen?" følelse. Er det bare meg, eller er dette en vanlig tankegang hos jenter som vil ta initiativet til noe? Jeg var jo helt satt ut. Mailen tatt ut av sammenhengen er jo ikke spesielt spennende. Men viss man tenker på at jeg kan møte drømmedamen...ja då... Jeg kan ikke huske at hun var spesielt sjenert eller tiltaksløs...kan være alkoholen som snakket da. Jeg har nok opplevd at både jeg og jenter har vært mer direkte. Men det har ikke vært i nærheten av denne spenningsgraden...dæven det er litt vondt og...å ikke vite noe annet en at hun vil møte meg. jepp. virker som om hun er redd for å bli avvist Jeg vet om annen som er redd for det Takk igjen for tilbakemeldinger. Kommer med oppdateringer. Håper det kan hjelpe noen andre som har vært/er eller kommer i samme situasjon. Mvh. Anonym Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Minner om reglene for gjesteposting. Posting skal gjøres med en registrert bruker med mindre posten eksplisitt faller inn under kriteriene som settes der. En post er slettet av denne grunn, uten at det ellers var noe galt med den. Geir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 For å si det sånn: hadde jeg fått en slik mail så hadde jeg ikke trengt hjelp til å tolke den. Hun liker deg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hun liker ham definitivt. Men hun er sikkert redd for å bli avvist. Ikke vær like forsiktig tilbake, vær mer frempå, så kanskje hun og kryper litt ut av skallet etter en stund! Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Heisan folkens! Lovte oppdateringer...ja for de som måtte bry seg da. Skal møte henne i morgen...EDRU. Deretter spanderer jeg en drink før vi går på konsert. Takk for gode råd og positive innspill. Jeg har bygd noen maskiner med råd i fra gjengen her inne. Men trodde aldri at jeg skulle få dating hjelp...hehe. Tjo og hei MVh. Anonym Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 keep the updates flowing mate Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisan folkens! Lovte oppdateringer...ja for de som måtte bry seg da. Skal møte henne i morgen...EDRU. Deretter spanderer jeg en drink før vi går på konsert. Takk for gode råd og positive innspill. Jeg har bygd noen maskiner med råd i fra gjengen her inne. Men trodde aldri at jeg skulle få dating hjelp...hehe. Tjo og hei MVh. Anonym 7213363[/snapback] Dette er diskusjon.no, ikke bare hw.no.. vi er ikke alle nerder.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 To poster som kvalifiserer som spam fjernes. Geir Lenke til kommentar
keriax Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Å satan. Er du SIKKER på at hun er edru? OoVel, det virker jo som om hun er interessert i å høre om DU er interessert, siden hun er litt tilbakeholden. Så.. Du må nesten møte henne igjen for å finne ut av noe, tror jeg. 7189751[/snapback] Takk for svar! Hehe...jeg er rimelig sikker på at hun er edru nå og da hun skrev mailen. Tilbakeholden har jeg notert meg også. Men pokker....pessimisten meg vil ha det til at hun sender denne bare fordi hun føler at hun må...dakkar gutten liksom...må jo få en mail siden vi utvekslet adresser osv.. Hun har lyst å møte deg igjen. Hva du kan forvente er vanskelig å si, men for meg virker det som om hun egentlig har veldig lyst å være med deg, men ikke helt tør å innrømme det "direkte". Dere mener, som jeg forstår noe alá det samme. Setter utroligt pris på tilbakemeldinger...men jeg trenger mer!! For å overbevise meg. Hvordan ville dere gått fram? Hva skriver jeg tilbake? Er det typen is i magen som gjelder her, eller smi mens hjernet er vamt? Mvh. Anonym 7190249[/snapback] vel det høres ut som hun ønsker å kanskje bli litt bedre kjent med deg,, men ønsker gjerne ikke gå for fort frem så ta dere tid til å bli bedre kjent men det er jo bare min mening da NB:selv mener eg at det ikke er så lurt å gå for fort frem så ta deg tid Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jeg tolker den akkurat slik jeg leser den. Hun er ikke sikker på hva hun føler, ettersom hun bare møtte deg en lørdagskveld i fylla. Det er ikke meningen en skal føle så mye etter bare å ha møtt hverandre en gang i fylla, så det faktum at hun sendte deg en mail, betyr vel at hun synes du var over gjennomsnittet. Samtidig synes hun sikkert det er utrolig skummelt å møte noen edru, og det er det jo. Derfor skriver hun "tror jeg" på slutten. Sansyneligvis har denne jenta brukt lang tid på å komme på noe bra å skrive, kanskje strøket det ut noen ganger, for så komme frem til dette resultatet. Noe som forklarer hvorfor mailen kan virke så kryptisk. Hilsen ei jente som er i nøyaktig samme situasjon mer eller mindre Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tråden er jo ganske gammel, 4måneder.. Noe nytt i siste? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Nå begynner jeg også å bli nysgerrig på hvordan dette har gått. Selv om det er en gammel tråd. Tør vedde lydkortet mitt på at de er/skal bli sammen snart Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hun er interessert, men tør ikke si det før hun vet hva du føler... Go for it! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Mr. Olsen, det er en veldig gammel tråd. Les litt før du skriver Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Mr. Olsen, det er en veldig gammel tråd. Les litt før du skriver 8478406[/snapback] Hvorfor sier du det til meg? Det er 4 stk (?) før meg som har svart... Uansett når den først er oppe, kan andre ha nytte av å lese det jeg skrev, da det er litt generel info om hvordan jenter tenker. Selv fikk jeg noe lignende på sms, og fant ut at hun "var helt hekta på meg" men det gikk ikke klart fram i sms'n. Hun ville ikke selge seg selv før hun viste litt mer om hva jeg følte for henne. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hey, jeg er også intr i det for faen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hmm mange andre sa jo nøyaktig det samme som deg tidligere da .. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Elsker bumps som dette :!: Men ja, jeg ble litt nyskjerrig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå