Gjest Velger anonym. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Heisan. Jeg er litt frustrert. Satt oppe i hele natt, prøvde og tolke en mail fra en jente. Jeg traff henne på lørdag, og hun hadde en enorm tiltrekkningskraft på meg. Jeg føte det var gjennsidig. Det ble litt kyss og klem og en dans på slutten. Vi var begge litt fulle...når jeg nå er edru kommer tvilen sigende. Så jeg prøver dere unge samlivseksperter. Noen som kan tolke mailen fra henne sitert under her? Hvilke forhåpninger skal jeg ha osv. Hva sier hun egentlig. Setter selvføgelig pris på at noen jenter svarer på dette. Hei Mitt navn! Takk for sist. Vet ikke helt hva jeg holder på med, men sender deg en mail allefall. Hadde vært kjekt å truffet deg igjen.Tror jeg. Kos&klem Hennes navn Mvh. Anonym Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å satan. Er du SIKKER på at hun er edru? Oo Vel, det virker jo som om hun er interessert i å høre om DU er interessert, siden hun er litt tilbakeholden. Så.. Du må nesten møte henne igjen for å finne ut av noe, tror jeg. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hun har lyst å møte deg igjen. Hva du kan forvente er vanskelig å si, men for meg virker det som om hun egentlig har veldig lyst å være med deg, men ikke helt tør å innrømme det "direkte". Lenke til kommentar
Gjest Velger anonym. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Å satan. Er du SIKKER på at hun er edru? OoVel, det virker jo som om hun er interessert i å høre om DU er interessert, siden hun er litt tilbakeholden. Så.. Du må nesten møte henne igjen for å finne ut av noe, tror jeg. 7189751[/snapback] Takk for svar! Hehe...jeg er rimelig sikker på at hun er edru nå og da hun skrev mailen. Tilbakeholden har jeg notert meg også. Men pokker....pessimisten meg vil ha det til at hun sender denne bare fordi hun føler at hun må...dakkar gutten liksom...må jo få en mail siden vi utvekslet adresser osv.. Hun har lyst å møte deg igjen. Hva du kan forvente er vanskelig å si, men for meg virker det som om hun egentlig har veldig lyst å være med deg, men ikke helt tør å innrømme det "direkte". Dere mener, som jeg forstår noe alá det samme. Setter utroligt pris på tilbakemeldinger...men jeg trenger mer!! For å overbevise meg. Hvordan ville dere gått fram? Hva skriver jeg tilbake? Er det typen is i magen som gjelder her, eller smi mens hjernet er vamt? Mvh. Anonym Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er vel ikke så mye å spekulere i. Avtal en date/møte og gjennomfør dette i edru tilstand. Vil tro at du fort finner ut hvor landet ligger. I verste fall har du kastet bort noen timer, i beste så har skutt gullfuglen. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skriv tilbake og foreslå at dere finner på noe... Hvis du har nummeret hennes, ring henne... det er alltid bedre å snakke over telefonen... er mer personlig da serru... Lykke til uansett! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det hun egentlig prøver å si er: Hei Mitt navn! Jeg var så vannvittig dritings at jeg husker ikke noe fra lørdag. Men idag tok jeg en graviditetstest og den var positiv. Problemet er bare at jeg ikke husker igjen noen av de jeg hadde sex med. Men så fant jeg tilfeldigvis din mailadresse på en lapp i vesken min. Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er ikke i tvil, hun sier på en forsiktig måte at hun absolutt har lyst å treffe deg igjen. Hun sier det nok på en forsiktig måte for at du ikke skal overreagere, ikke føle noe press. Hun prøver å gi uttrykk for at hun gjerne treffer deg igjen, men bare om du vil. No pressure. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 For meg virker det som ho bil treffe deg, men ho er litt usikker på åssen du "egentlig" er pga. dere var begge beruset Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hopp i det og treff henne Du har vel ikke noe å tape? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Slik mail skulle jeg ønske jeg fikk også, den der er jo bare positiv! Lenke til kommentar
Gjest Velger anonym. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk for interressen alle sammen! Som vanlig møter jeg en flott gjeng her inne. Ettersom de fleste tolker mailen som positiv, om enn litt tilbakeholdende, har jeg bedre selvtillit nå. Snakket med en litt misunnelig kompis (for en gang skyld) og han var enig med dere. Jeg driver og manner meg opp til å ta kontakt. Blir det mail, sms eller grøss...telefon? Og til St-Cruz....jeg kan love deg at dette ikke hender meg hver dag. Mvh. Anonym Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hadde gått for sms eller telefon Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk for interressen alle sammen! Som vanlig møter jeg en flott gjeng her inne. Ettersom de fleste tolker mailen som positiv, om enn litt tilbakeholdende, har jeg bedre selvtillit nå. Snakket med en litt misunnelig kompis (for en gang skyld) og han var enig med dere. Jeg driver og manner meg opp til å ta kontakt. Blir det mail, sms eller grøss...telefon? Og til St-Cruz....jeg kan love deg at dette ikke hender meg hver dag. Mvh. Anonym 7192074[/snapback] TLF er et rent helvete, gå msn>sms>telefon(om dere blir godt kjent ^^) Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 hah. virker som om du har overtaket, ikke vær for desperat, men skru på all sjarmen du har, så tvinner du henne rundt tommeltotten før det har gått en date. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vill gjetting, men jeg tror hun har lyst å møte deg igjen Lenke til kommentar
Gjest Velger anonym Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvorfor er jeg den enste som ikke klarer å se dette tydelig? Kan jeg ha blitt rammet av en pil fra vår smukke venn Amor? Har i alle fall sendt en mail til henne nå. Så får vi vente å se. Ha en strående kveld/natt...skal jeg og prøve på. Mvh. Anonym Lenke til kommentar
Utsynet Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Regner med at du holder oss oppdatert. Hmm. Har jeg ikke noe bedre å gjøre... Lenke til kommentar
Gjest Velger anonym Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fikk svar nå...eller leste mail nå. Hun spør om vi kanskje kan møtes i slutten av uken. Hun holder enda kortene tett til kroppen..litt mystisk...and I like it! Nå hva sier dere folkens? Kan jeg få lov til å føle meg litt ovenpå nå? Mvh. Anonym Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kan bare gratulere. Slik eg tolker det er hun interessert, men kansje ikke er sikker på om du føler det samme vei, og er redd for at du bare viste interesse for hun for det dere hadde drukket. Aldri godt å vite når det har vert alkohol innblandet vet du. Her er det bare og være gentle og smi mens gjernet er varmt. Men ikke bli altfor ovenpå og virk utrolig selvgod, det kan jo fort skje. God luck, and may the force be with you. Keep us updatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå