BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 With only a week left until Gears of War erupts onto the Xbox 360 on Emergence Day, we stopped by Epic's studio in Raleigh, NC during their Backstage Pass community event. There, Xbox Live gamers from around the globe gathered to get their first look at Gears of War, as well as a tour through the studio and a detailed behind the scenes look at the history of the shooter. Kicking the event off was a presentation by Epic's president Mike Capps, who filled us in on the company's roots and how they've managed to become one of the industry's most influential organizations. After being brought up to speed on Epic Games' background, Cliff Bleszinski, Gears of War's lead designer, gave us a bit of insight into the game's history. Cliff went into detail about how he first came up with the concept of the game and how it has taken shape to become Gears of War. Check out the 20 minute video below! Videoane ligg her på min private boks, som står på gbit.no - så folk burde få ganske god fart fra den! ### Link fjernet! ### Evt, på sida til http://features.teamxbox.com/xbox/1767/Gea...kstage-Pass/p1/ Enjoy! Edit: i mappa MP_vids ligg forøvrig videoane fra tråden til Avanore, hvis nokon vil ha dei i same slengen Mod: Serveren inneholder filer som brytet med rettighetene til GameTrailers. Derfor er link fjernet. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk, er MP videoene i HD? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Herlig! Takker og bukker Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk, er MP videoene i HD? 7189791[/snapback] nei, streamer til 360'en nå og er ikke HD Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Takk, er MP videoene i HD? 7189791[/snapback] nei, streamer til 360'en nå og er ikke HD 7189841[/snapback] Jo, dei er x264 HD. Hvis ikkje eg har klura det totalt til. Skal sjekke. Lastar opp HD versjonane om ikkje. Edit: Filene i Mp_vids er HD utgåvene fra GT.com. Dei kjører 3264 kbps. Men interjua av CliffyB er ikkje HD. Endret 31. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takk, er MP videoene i HD? 7189791[/snapback] nei, streamer til 360'en nå og er ikke HD 7189841[/snapback] Jo, dei er x264 HD. Hvis ikkje eg har klura det totalt til. Skal sjekke. Lastar opp HD versjonane om ikkje. Edit: Filene i Mp_vids er HD utgåvene fra GT.com. Dei kjører 3264 kbps. Men interjua av CliffyB er ikkje HD. 7189890[/snapback] ja, såg ikke at han skrev MP videoer Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 ja, såg ikke at han skrev MP videoer 7190429[/snapback] hehe, lov det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takker og bukker, forvent at jeg kidnapper litt av båndbredden din. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg lastet de ned bare for å finne ut at jeg hadde allerede sett de. Takk uansett Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Last, last i vei! Er litt treigt NIC i boksen atm. Skal skifte til gbit NIC i morgon hvis eg får tid. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Takker og bukker for mye flott video og ikke minst for veldig bra hastighet på nedlastninga! Også veldig flott med dashboard oppdateringa som kom i dag, da kan jeg se alle filmene på tv med ett par tastetrykk! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette hjelper litt på vente tiden. Gleder meg mer og mer for hver dag som går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå