Kjellis Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei, er det noen som har en link eller info om test av ekstern harddisk. Skal kjøpe en ekstern hd 250gb, men er ikke oppdatert på hardware-fronten noe mer, så håper noen kan gi meg tips. Den gang jeg var oppdatert så var det mye problemer med Maxtor's disker, så jeg tørr ikke kjøpe dem! Må oxo kjøpe noen cd-plater for lagring av bilder, vet d finns plater laget spesielt for dette forrmål, noen tips? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har en WesternDigital My Book 250GB. Denne gungerer som en drøm. Pent design og god ytelse. Den bråker heller ikke mye, så det er ikke noe problem og la den stå på om natten (hvis ikke resten av pc'en bråker som et uvær). Bare og spøre om du lurer på noen om denne disken... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ah, var nettopp denne disken jeg hadde kikka litt på! Bra du er fornøyd med den da. Liker alltid å pløye tester før jeg kjøper noe, så hvis noen har tips så si ifra Jeg har en WesternDigital My Book 250GB. Denne gungerer som en drøm. Pent design og god ytelse.Den bråker heller ikke mye, så det er ikke noe problem og la den stå på om natten (hvis ikke resten av pc'en bråker som et uvær). Bare og spøre om du lurer på noen om denne disken... 7191921[/snapback] Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har selv WD MyBook 250GB! funker helt utmerket. Disken hører du ikke i det hele tatt. Men et råd de fleste her på forumet følger er å styre langt de eksterne OneTouch-serien til Maxtor. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Lette etter tester selv bår jeg skule kjøpe, men fant ikke så mange. Men fikk denne anbefalt og jeg skjønnre hvorfor. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Da er WD-disken bestillt 899,- hos NETonNET (men kjøpte derifra pga av en subwooferkabel jeg måtte ha til hjemmekinoen i tillegg!). Lette etter tester selv bår jeg skule kjøpe, men fant ikke så mange.Men fikk denne anbefalt og jeg skjønnre hvorfor. 7200422[/snapback] Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Fikk hd'n levert på døra i dag Den var forbløffende tøff av utseende, og selvfølgelig ser den ut som en bok der den står på hylla (hd kan oxo plasseres liggende om noen lurer på det!). Har overført alle digitalbildene mine til disken nå, ingen problem. Kjempefornøyd hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå