Selvin Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Men nå blir det OffTopic her 7269569[/snapback] Ja det var det jeg og satt og stussa på.... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) For å konkludere, og bringe on topic igjen: Hvis du vil støtte utgiverne ekstra mye, eller hvis du har lyst på ekstra materiale, eller hvis du liker følelsen av å ha en tykk boks stående i hyllen din i stedet for en tynn pastinnpakning, eller hvis du rett og slett bare liker følelsen av å ha det beste (alt sammen passer på meg), så kjøper du Collector's Edition. Hvis ikke, kjøp vanlig. Hundre kroner ekstra er ikke så mye egentlig - det er en engangsutgift, og du får bedre samvittighet. Endret 13. november 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Når det er dagt. Hvilken kvalitet er det på kartet som følger med? Hva er mynten laget av? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Når det er dagt. Hvilken kvalitet er det på kartet som følger med? Hva er mynten laget av? 7276680[/snapback] Greit nok mynten er kanskje av jern, og kartet av litt finere papir...Men alikevel, man skal ikke drive og røske i kartet og kaste det rundt om kring. Man skal være forsiktig! Og angående mynten så om den er av jern, hva gjør vel det? Synes den var skikkelig kul uansett. Også den 112 siders boka er ikke akkurat sånn som du leser i, men det er liksom noe spesielt med å ha collectors edition...Det tror jeg de fleste er enige i? Coveret er også mye tøffere!! Endret 13. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har faktisk lest hele den boka som var med. Det står masse bakgrunnsinfo om alle byene og rasene, som du ikke finner i spillet. Helt irrelevant egentlig, men okay fantasylesning. Også er det fine blyanttegninger av folkeslag og hovedstader. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg har faktisk lest hele den boka som var med. Det står masse bakgrunnsinfo om alle byene og rasene, som du ikke finner i spillet. Helt irrelevant egentlig, men okay fantasylesning. Også er det fine blyanttegninger av folkeslag og hovedstader. 7276883[/snapback] Boka var flott den for all del! Har tenkt og lese den, men det er kanskje ikke det første du gjør når du kjøper CE. Det første du gjør er å installere spillet og spille det, det er jo derfor du kjøper... Men det er liksom litt ekstra snacks med CE.... Men vis du tenker på profitt, hvor mye du får igjen for pengene...så synes jeg at CE kanskje ikke er verdt de 100,- ekstra de koster. Men som sagt coveret er tøffere og du får med litt ekstra snacks som er kjekt og ha til et minne hvis du kan kalle det det..... Endret 13. november 2006 av Selvin Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Nå har jo Spaceworld et tilbud på CE som er 100 kr billigere enn originalen. Vil tro det er verdt det Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Nå har jo Spaceworld et tilbud på CE som er 100 kr billigere enn originalen. Vil tro det er verdt det 7279672[/snapback] Det var jo den jeg kjøpte, så sånn sett så tapte jeg ingenting.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå