Gå til innhold

TES: Oblivion eller Oblivion Collectors Edition?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Har tenkt litt i det siste på å kjøpe Oblivion(siden spillet er så vanvittig bra!! :love: ).

Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe collectors edition eller den vanlige utgaven??

Hvilken er "best"?

Hva får du med i collectors edition??

Takk for svar!!

Edit: Er dett riktig forum for denne slags tråd? Leita litt rundt og fant ut dette var den beste plassen..... :p

Selvin :!:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!!

Har tenkt litt i det siste på å kjøpe Oblivion(siden spillet er så vanvittig bra!! :love: ).

Så lurer jeg på om jeg skal kjøpe collectors edition eller den vanlige utgaven??

Hvilken er "best"?

Hva får du med i collectors edition??

Takk for svar!!

Edit: Er dett riktig forum for denne slags tråd? Leita litt rundt og fant ut dette var den beste plassen.....  :p

Selvin  :!:

7189630[/snapback]

Hei :)

Jeg kjøpte collectors edition for 2 dager siden. Det som følger med er en liten guide med historie osv. og en mynt som er litt cool. Du får også med et kart over landskapet som du kan henge på veggen ;) . Er glad for at jeg kjøpte collectors edition :)

Endret av Beinert
Lenke til kommentar

Er egentlig skuffet over ekstra innholdet som fulgte med collctors edition versjonen. Bonus DVD'en var interessant og morsom, men varer vel kun i 30 min, og utelater en hel haug med ting som jeg anser som mer interessant enn hva slags press utviklerne stod ovenfor får å få klar en spillbar demo til E3 messen i fjor. Den historieguiden inneholder forsåvidt kun informasjon som allerede eksisterte på nettet før den kom ut, og den ekstra mynten har jeg faktisk ikke tatt ut av posen den lå i når jeg fikk den. Kartet får du vel også i den billigste utgaven?

Men uansett så er dette en spillserie jeg er stor tilhenger av, så valget var enkelt for min del, men har du ikke litt over gjennomsnittlig interesse av spillet så er det bortkastede penger spør du meg.

Lenke til kommentar
Er det verdt å kjøpe Collectors Edition når det koster 100kr mer enn vanlig?

7192941[/snapback]

Behøver det koste 100 kr. mer en vanlig??

PÅ Spaceworld så har de det faktiskt til 299,- eks. frakt...

Med frakt så blir det 378,- tror jeg...

Tilbudet her: Oblivion Collectors Edition

Synes det var et bra tilbud så hvorfor ikke bare kjøpe? :thumbup:

Er det mye dyrere en vanlig versjon??

Hva synes dere??

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
hvis man er gangster kan man jo i teorien få hele spillet gratis... :p Men syns ikke det virker som at det er verdt 100 kr ekstra, det er dyrt nok fra før med spill

7193280[/snapback]

Sant så sant... :p

Men spillet er jo så fantastisk bra, så hvorfor ikke støtte stakkars Bethesda og 2K med noen få slanter?? :!:

Det er jo også noe med å ha sin egen lovlige kopi... :D

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
hvis man er gangster kan man jo i teorien få hele spillet gratis... :p Men syns ikke det virker som at det er verdt 100 kr ekstra, det er dyrt nok fra før med spill

7193280[/snapback]

Om Collector's Edition er verdt de 100 ekstra er én ting, men ikke engang tenk på å piratkopiere dette spillet.

1. Bethesda er en utvikler som bryr seg om og hører på hva fansen mener, og lar dem derfor indirekte være med i utvikling av nye spill

2. The Elder Scrolls-serien er en av de beste og mest anerkjente RPG-seriene opp gjennom tidene, og for å få til det, kreves det en salig god utvikler

3. Spillet kommer ikke med noen stygg kopibeskyttelse som ødelegger hardwarekomponenter i PCen eller legger seg inn som stygg programvare i systemet ditt; de stoler på fansen

:)

Lenke til kommentar

Word!

Hadde prøvespillt spillet i noen måneder og følte av jeg måtte bidra litt til de som har lagd dette geniale spillet. Derfor slo jeg like så godt til med å kjøpe collectors edition og official game guide. Oppfordrer alle som spiller piratkopiert utgave av dette spille til å kjøpe det, for man kan tydelig se at det er lagt MYE arbeid i å utvikle dette spillet!

Lenke til kommentar
Word!

Hadde prøvespillt spillet i noen måneder og følte av jeg måtte bidra litt til de som har lagd dette geniale spillet. Derfor slo jeg like så godt til med å kjøpe collectors edition og official game guide. Oppfordrer alle som spiller piratkopiert utgave av dette spille til å kjøpe det, for man kan tydelig se at det er lagt MYE arbeid i å utvikle dette spillet!

7194944[/snapback]

Velkommen til lyset, min venn. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

7193280[/snapback]

Om Collector's Edition er verdt de 100 ekstra er én ting, men ikke engang tenk på å piratkopiere dette spillet.

1. Bethesda er en utvikler som bryr seg om og hører på hva fansen mener, og lar dem derfor indirekte være med i utvikling av nye spill

2. The Elder Scrolls-serien er en av de beste og mest anerkjente RPG-seriene opp gjennom tidene, og for å få til det, kreves det en salig god utvikler

3. Spillet kommer ikke med noen stygg kopibeskyttelse som ødelegger hardwarekomponenter i PCen eller legger seg inn som stygg programvare i systemet ditt; de stoler på fansen

7194876[/snapback]

Er det ikke kopiesperre på Oblivion?

Lenke til kommentar

7193280[/snapback]

7194876[/snapback]

Er det ikke kopiesperre på Oblivion?

7196111[/snapback]

Tror nå det er en form for kopisperre, men ikke i samme grad som f. eks. Gothic 3.

Lenke til kommentar

7192941[/snapback]

Behøver det koste 100 kr. mer en vanlig??

PÅ Spaceworld så har de det faktiskt til 299,- eks. frakt...

Med frakt så blir det 378,- tror jeg...

Tilbudet her: Oblivion Collectors Edition

Synes det var et bra tilbud så hvorfor ikke bare kjøpe? :thumbup:

Er det mye dyrere en vanlig versjon??

Hva synes dere??

7193277[/snapback]

På Spaceworld nettbutikk er Collectors Edition (var da jeg skulle få det til bursdagen iallefall :tease: ) BILLIGERE enn den vanlige...

Collectors edition: 299,-[\url]

Vanlig: 399,-

Men mamma og pappa fikk ikke fingeren ut og fikk bestillt, så de kjøpte den vanlige til 450,- på Platon...

Lenke til kommentar

7193280[/snapback]

7194876[/snapback]

Skal innrømme at jeg brukte piratkopi tidligere :blush: , men den ble ødelagt ved en feil...

Litt i etterkant har jeg tenkt at hvordan i huleste går det an å ha en spillhylle uten en ekte glinsende utgave The Elder Scrolls IV: Oblivion??

Det er jo bare ikke overhodet mulig!!

Og når du får Collectors Edition BILLIGERE en vanlig utgave på Spaceworld,

så hvorfor ikke bare kjøpe Collectors Edition.... :D

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeje dere!!

Da var Oblivion Collectors Edition bestilt fra Spaceworld :w00t: , det hele til en rimelig penge...

Gleder meg sinnsykt til å få min egen skinnende kopi av et helt fantastisk rollespill!!

Tror de fleste er enige i at egen kopi er 100% best!!

:D

Lenke til kommentar

Det er kanskje verdt det, men det kommer veldig ann på person til person.

Jeg kjøpte CE på Launch Day og jeg ble utrolig skuffet.

- En mynt? Okey, greit.

- Kartet var greit, men takket være Fast Travel har jeg ikke engang sett på det en eneste gang... til tross for at det henger på veggen rett sidenav meg.

- "Boka" med litt Elderscrolls historie var jo sinnsykt liten og slitsom og lese i?

- Filmen om hvordan Oblivion ble laget var altfor kort.

Som en Elderscolls fan som jeg er kjøpte jeg CE, og angrer ikke, men om det var verdt pengene er noe annet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...