Gå til innhold

Styggeste dialekten du vet om

MagnusW

Hva er styggest?  

625 stemmer

1. 1. Hva er styggest?

• Rogaland (evt. Stavanger)
      75
    • Oslo
      63
    • Trøndelag
      64
    • Stord
      6
    • Arendal
      10
    • Vennesla
      36
    • Femidott av typen hankjønn med norlansdialekt
      79
    • Haugesund
      7
    • Bergen
      85
    • Sørlandet
      23
    • Steinkjer
      9
    • Namsos
      6
    • Oslo ØSt
      23
    • Ålesund
      24
    • Blærmusdialekt
      86
    • Sosiolekt
      24
    • Sjefen sin.
      7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stygg by?! Se på Oslo for eksempel! Og hvilken by ble kåret til Norges kosligste by? Bergen. Men jeg stopper diskusjonen før den starter. Pointless.

7219159[/snapback]

Koselig, godt mulig det, kunne ikke brydd meg mindre. Jeg synes Oslo ser bedre ut enn Bergen. Elendig veier og veinett, gamle falleferdige hus osv. preger Bergen.
Lenke til kommentar
Stygg by?! Se på Oslo for eksempel! Og hvilken by ble kåret til Norges kosligste by? Bergen. Men jeg stopper diskusjonen før den starter. Pointless.

7219159[/snapback]

Koselig, godt mulig det, kunne ikke brydd meg mindre. Jeg synes Oslo ser bedre ut enn Bergen. Elendig veier og veinett, gamle falleferdige hus osv. preger Bergen.

7222137[/snapback]

En by preget av ørten narkomane, store motorveier og boligblokk? Hurra for Oslo.

Endret av Leptox
Lenke til kommentar

7219159[/snapback]

7222137[/snapback]

En by preget av ørten narkomane, store motorveier og boligblokk? Hurra for Oslo.

7222609[/snapback]

Narkomane er det for mange av, ja, men det med motorveier og boligblokker, det er en STORBY (stor som i større enn Bergen), hva forventer du deg?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

det MÅ være såkalt "bokmål". Søringdialekten (oslo) er så jævlig at "æ rætt å slætt vrænges!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆH" som vi sier på godt norsk :p

redigert: skrivefeil

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Dette blir mer en "Hvilken dialekt vil du slenge dritt på og få en i trynet pga det?" tråd :D

EDIT:

34 stemmer på Oslo?  :nei:

Oslo-dialekten er da ikke stygg. Hvorfor tror dere at det (merk:) ALLTID finnes en eller flere folk fra Oslo i en norsk film?

7225247[/snapback]

For at vi skal ha noe å le av! :lol:

7225590[/snapback]

Men det finnes jo gullkorn :tease::thumbup:

Endret av Vigilant
Lenke til kommentar
34 stemmer på Oslo?  :nei:

Oslo-dialekten er da ikke stygg. Hvorfor tror dere at det (merk:) ALLTID finnes en eller flere folk fra Oslo i en norsk film? Unntak må være "Lange Flate Ballær".

7225247[/snapback]

Hvorfor er toppen av hitlistene alltid noe ala "I'm so wet and lonely" av 14 year old bitch, og "I wanna bitch slap my girl" av Big Black Nigger?

Fordi de som styrer tror vi vil ha det, pumper det ut, og det kjøpes grunnet markedsføring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...