DJ_Dark Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 White line-upen har ikke blitt sluppet i alle fall.. Vi har en egen tråd for black og Lenke til kommentar
ahoo Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jepp! Følger med på begge! Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Creamfields er den 25. August? :S (http://www.creamfieldsfestival.co.uk/) Lenke til kommentar
Noozy Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! Hvis det er noen som mangler billetter til sensation white, har jeg noen til salgs: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=507450508 Kan også sende meg en PM her på forumet Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ett år igjen.... Bare ett år igjen Jaja, ha det gøy ihvertfall. SW 2008 here i come! *finne klærne jeg skal ha på* Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Var på white på amsterdam arena ifjor, og jeg må si det er noe av det største jeg har opplevd, på alle måter. Det var en stemning som er umulig å beskrive, og alt var bare helt vanvittig bra. Har billett i år også, og gleder meg som en unge til det smeller Leste et sted at David Guetta og Fred Le Grande er dj'er i år, blant andre. Veldig keen på å vite hvilke andre dj'er som kommer. Da Tiesto dukket opp ifjor tok det fullstendig av på arenaen Og ikke minst Ferry Corsten. Hadde vært sinnsykt om Armin Van Burren dukka opp i år. Hva sier dere? Har også skaffet 2 cd'er med videoer fra sensation ifjor. Det er video fra hele natta, foruten ca 30 minutter som er klippet vekk. Kjempe artig å se det igjen med video, og ikke bare bilder Noen som vet hvorfor det ikke blir sluppet dvd fra ifjor? Leste et sted at det var noen produksjons problemer? Kan ikke skjønne det, da jeg har skaffet ålreit video fra hele eventen. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Huff, sa ja til Metallica i Oslo før jeg tenkte over dette... og så fant jeg ut at datoene var så tett opp mot hverandre at det blir bare stress. Men men, får gjøre det jeg kan for å dra i 2008 Ser på "DJ Tiesto - Live @t Sensation White (Amsterdam) 01-07-2006" i mellomtiden... så sinnsykt rått... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Eg sel 2 stk Sensation White billettar. PM meg om du er intressert. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Blei problemar med ferien på jobben, utruleg keisamt.. Årets nedtur, definitivt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Skjønner deg der ja. For min del dropper jeg den uken vi har på hytta i år for å dra på Black. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Sensation virker utrolig rått, og det blir helt klart en tur neste år! Et par spørsmål; hva er forskjellen på white og black, og hva er aldersgrensen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 White: House og soft trance Black: Hard-hard-hard trance og hardstyle. Jempstyle kan det og være Begge er 18 år. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 White: House og soft tranceBlack: Hard-hard-hard trance og hardstyle. Jempstyle kan det og være Begge er 18 år. 8638524[/snapback] Takker for raskt svar. Ligger black- og white-konsertene langt i fra hverandre (tidsmessig), eller arrangeres de rett etter hverandre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Etter hverandre, samme sted. Amsterdam Arena. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 White: 07.07.07 (^^) Black: 14.07.07 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Fekk bilettene til White og Black igår, og har bestillt hotell og fly reise ner! Vi er 4 kompiser som skal ned... Klar som et egg! Noen som veit kva som er letteste transport måten (rimlig òg) fra flyplassen te sentrum? Og er Line Up`en kommen no?Såg det var kommt på Black vertfall.. 8495935[/snapback] Det tror jeg nok er toget. Ifjor tok vi et to etasjes tog til sentrum, og det kosta ikke mange euroene Er også spent på lineupen. Håper og håper inderlig at armin van buuren tar turen. Det hadde vært sykt nice. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ser i hvertfall ut som David Guetta og Darren Emerson skal spille. Blir sikkert greit det, men for min del er ikke akkurat disse noen store "shit ass! dette må jeg få med meg!". Får håpe på minst en real trance-dj. Hvertfall Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Enig. Selvom Guetta spillte et ganske kult sett ifjor Men en av de store hadde vært knall! De har vel ikke for vane å være der to ganger på rad, så tiesto eller ferry kommer nok ikke. Ferry var sinnsykt nice ifjor. Tiesto klikka greit også! Men Armin fan som jeg er, håper jeg inderlig at han tar turen. Da hadde kvelden vært optimal! Hva mener dere? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ferry-fan som jeg er hadde jeg håpet på han hvis jeg hadde dratt på White! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå