BlastyTrasty Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei folkens! Det er eit selskap frå Noreg som arrangerer "pakketurar" ned til Amsterdam - med reise, opphold, og billett til Sensation White. Er det nokon som veit websida til dette selskapet? Trur dei heiter noko slik som Magik Tours, og eg trur dei held til i Bergen. Og når blir billettane til Sensation lagt ut for salg? Lenke til kommentar
Faris Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hadde jo egentlig tenkt å lage en ny tråd, men kan jo bare fyre liv i denne igjen. Magic Party Tours kaller de seg. Vi er en gjeng som har tenkt oss ned til Nederland til sommeren, skal sende Magic Tours en mail snart og høre litt om priser o.l Flere som skal på Sensation White til sommeren da? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg skal IKKE (if you catch my drift ), men god tur til dere som skal da. Vær forsiktig med alt av substanser som florerer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 White hadde vært fint det, selv om Black kanskje er mer det rette for meg. White blir ofte litt for house for min del.. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Er keen på både Black og White jeg, men så er det jo resten av kompisene som ikke "tør" å dra til Black etter å ha sett video fra det. Hehe. Men det som er så genialt med White er jo at det både er house og trance. Edit: Et stemningsbilde Endret 8. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Black i fjor var da over the top (med unntak av de fantastiske Rob Gee. Kai spilte ikke så bra heller). Spilles det på black neste år som i år, og da spess slik som The Prophet og Zany spilte er det nesten en must! EDIT: Herlig å se sånne bilder Endret 8. desember 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg vurderte å dra iår men var ikke rask nok ute med å skaffe billett. sjekk denne tråden jeg lagde med linker til videoer. får fremdeles gåsehud når jeg ser disse videoene Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også helst på Black, men alle jeg kjenner som skal, skal på White. Lenke til kommentar
magio Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Skal først og fremst på Black, men hvis det er penger i banken så blir det White også Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Får veldig lyst til å dra, gjerne på begge.. Men kjenner ingen som vil dra Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg vil også helst på Black, men alle jeg kjenner som skal, skal på White. 7453865[/snapback] Vi drar på Black sammen vi =) Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dere som sier dere skal på Sensation White og/eller Black, snakker dere kun om Amster eller? Har selv bestilt billetter til Black og White i Belgia 30-31. mars. Kunne tenkt meg White i Nederland også men ingen jeg kjenner som gidder eller kan den datoen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Når man sier bare Sensation White/Black så refererer vel 99% til Amsterdam. Gleder meg mer og mer Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Dere som sier dere skal på Sensation White og/eller Black, snakker dere kun om Amster eller? Har selv bestilt billetter til Black og White i Belgia 30-31. mars. Kunne tenkt meg White i Nederland også men ingen jeg kjenner som gidder eller kan den datoen. 7762273[/snapback] Gidder ikke dra på disse wannabe-Sensation greiene rundtom i Europa. Amsterdam Arena! Lenke til kommentar
DjNelly Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ville bare svare på innlegget om Magic Party Tours.. Vi reiste med dem i fjor, på Sensation, og va en gjeng med nesten 40 partyglade nordmenn som tilbringte ei uke i Amster sammen. Men trur dessverre ikkje de vil arrangere en sånn tur i år, etter d eg har hørt? Trist, isåfall. Men vi er en vennegjeng som reiser nedover uansett, for Sensation White, og for å rocke Amster (verdens rååååeste by), så bare til å henge dere på For dere som ikkje har vært der, eller på Sensation; D E VERDT VÆR ENESTE KRONE! PS: D eneste ordentlig Sensation, er i Amster Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Keen på å ta turen ned selv i år Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Bare for å bring on the spirit: Jeg var på Sensation White 2005; reiste "på egenhånd" med en gjeng kompiser. For å si det mildt er dette enkelt og greit den beste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Ja, til og med bedre enn sex! Edru var jeg og - ville huske absolutt alt! 40'000+ mennesker kledd i hvitt/svart skaper en stemning utenom det vanlige! I tillegg kan jeg anbefale å ta en litt lengre tur så du/dere får et par dager på å oppleve Amsterdam. Flott by! Om du vurderer å dra, har venner som vil dra, har penger og tid - DRA DIT! Edit: Og ja. Amsterdam ArenA er eneste som gjelder. Andre steder er "juks". Endret 14. februar 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Lurer på å dra nedover i år. Angående Amsterdam, så er det en fantastisk spennende by for alle som liker butikker, uteliv, spennende mennesker og god musikk. Det er mange bra klubber, men vil gjerne trekke frem Escape. Vannvittig bra hardhouse, masse folk og digert lokale. Kanskje noen andre som vil anbefale flere steder? Bilde, Escape. Endret 14. februar 2007 av AvieN Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen her som skal på Trance Energy 2. mars også? Fikk billettene i posten i går. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Avien: Escape må man på ja. Denger alle Oslos klubber ned i buksa iallefall Endret 14. februar 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå