KennethJS Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Tittelemnet sier det meste. Satt sammen min nye maskin i går, og alt fungerte flott helt til jeg innstallerte sp2. Da stoppet alt opp i windows-lade-skjermen. Forsøkte både sikkerhets-modus, og "gå tilbake til sist fungerende oppsett". No luck. Noen som vet en løsning på dette? Hovedkortet er et Asrock Conroe e945PL GLAN socket 775. Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
krizla Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hadde samme problemet en gang med en tidligere pc jeg hadde. Fikk fram en blå skjerm der det sto dumping memory hver gang. Jeg satt å kjedet meg og så på skjermen og snakke i telefonen i en time, mens jeg satt å trykte på reset hver gang den "dumping memory" kom frem, og etter 40 reset så kom den faktisk opp... - og jeg har aldri fattet hvorfor... ? Uansett så burde problemet løse seg med å få tak i en windows versjon der sp2 allerede ligger på cd'n. Det fungerte iallefall bra på min pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå