aeinstein Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Jeg stresset litt med dette i sin tid og fikk ikke til noe spesielt bra.. I: Hvordan kan jeg kopiere all mail fra hotmailen til gmailen, der det er uendelig plass og søkemuligheter? II: Hvordan kan jeg få min [email protected] inn på gmailen slik at folk kan sende til den og jeg øyensylig kan sende fra den fra gmailen? (hørte at det skulle gå an....) Takker for svar!! Lenke til kommentar
Disease Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I: Dette er jeg usikker på om vil virke. Men du kan jo alltids videresende all mailen. II: Dette kan du lese mer om her Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Videresende blir litt for tungvindt når det er hundrevis/tusenvis av mail Trodde gmail hadde en eller annen måte å fungere som en epost-klient på... II: Jepp. Jeg har gjort det. Eneste er at det er knotete synes jeg. Da blir vel folk bare forvirret? Sender: [email protected] , svar til [email protected]... men det funker jo sånn tålelig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå