addp Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Jeg lurte på hva som var best av tråløst nettverk eller kabel? Jeg har tråløst nå, 3 com, har noen ganger veldig dårlig signal osv. Er det noe jeg kan gjøre for å forbedre signalet? Og det jeg har erfart er at jeg ikke kan sette opp en server med tråløst, men jeg kan gjøre det med kabel fordi jeg greier ikke åpne en port osv, har noen noe erfaring med dette? - Takk for alle svar, Martin Lenke til kommentar
kvase Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 bare for si det greit alle ting går så mye bedre med kabel .(stabilitet å service) Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei ! Kabelnettverk har jeg aldri hatt problemer med, men med trådløse nettverk har jeg hatt desto mye større problemer med. Stabileteten har vært mye bedre i de nettverk jeg har satt opp med kabel. Kabel ftw. Mvh, Erlend Lenke til kommentar
addp Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 mm takk! får se om jeg får lagt en kabel nå jeg da.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå