TST Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Den endelige europeiske slippdatoen for det populære strategispillet Medieval II: Total War er kunngjort. Les mer Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Herlig, kampanje i multiplayer Lenke til kommentar
ptta Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det skulle bety at vi får spillet om rundt 10 dager det skulle det ikke? Nå begynner jeg virkelig å glede meg. Kommer til å ha abstinenser hele neste uke. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 woot, det er det første je har hørt om MP campanje 10ende høres bra ut, gleder meg, Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Spillet virker litt kjekt ut, så jeg tror jeg skal prøve demoen først. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 total war demo'ne suger, har altid gjort det, viser bare scripted battles, som er korte og kjedelige, hvis du har spill noen av de andre spillene vet du hva det går ut på Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Haha endelig et godt spill for meg, har ventet dette lenge. Kan si at jeg gleder meg... Lenke til kommentar
koronag Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Da er det bare å vente på Silent Hunter 4, så er verden perfekt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Merk dere at dette snakket om multiplayerkampanje ble kjent for en god stund siden og at det IKKE er snakk om at multiplayerkampanjen tar plass på kampanjekartet. Det innebærer kun at man enkelt skal kunne spille en samling kamper på rad og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Merk dere at dette snakket om multiplayerkampanje ble kjent for en god stund siden og at det IKKE er snakk om at multiplayerkampanjen tar plass på kampanjekartet. Det innebærer kun at man enkelt skal kunne spille en samling kamper på rad og ikke noe annet. 7210540[/snapback] Huff, akkurat det jeg ikke ville vite Men bedre å få vite det nå enn etter man har installert spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg