runela Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I går da jeg kom kjørende begynte plutselig varmeapparatet og lage en fryktelig stygg pipelyd så hostet det bare noen ganger forsiktik og ble plutselig slått av og jeg greide ikke få det på igjen. Og så begynte det og lukte svidd. Tror dere det kan være Viftemotoren som er defekt? er de opel ascona C. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 I går da jeg kom kjørende begynte plutselig varmeapparatet og lage en fryktelig stygg pipelyd så hostet det bare noen ganger forsiktik og ble plutselig slått av og jeg greide ikke få det på igjen. Og så begynte det og lukte svidd. Tror dere det kan være Viftemotoren som er defekt? er de opel ascona C. 7188963[/snapback] Tror jeg først ville ha sjekket resistorpakken til viftemotoren, disse slites ut etter hvert og brenner til slutt opp, men fungerer ingen av trinnene på varmeapparatet? alle skal ikke kunne gå på en gang. Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 I går da jeg kom kjørende begynte plutselig varmeapparatet og lage en fryktelig stygg pipelyd så hostet det bare noen ganger forsiktik og ble plutselig slått av og jeg greide ikke få det på igjen. Og så begynte det og lukte svidd. Tror dere det kan være Viftemotoren som er defekt? er de opel ascona C. 7188963[/snapback] Tror jeg først ville ha sjekket resistorpakken til viftemotoren, disse slites ut etter hvert og brenner til slutt opp, men fungerer ingen av trinnene på varmeapparatet? alle skal ikke kunne gå på en gang. 7190184[/snapback] Ingen trinn fungerer nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå