ZubZerO Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 På onsdag så sente jeg ei pakke med noen datadeler i oppkrav til en type jeg avtalte med på forhånd. Han mottok og henta pakka fredag så jeg på posten nettspor. Problemet er at når jeg går inn på nettbanken, så kan jeg ikke se at det har kommet inn noen penger. Jeg er sikker på at jeg oppga riktig kontonr. da jeg leverte pakka på posten. Hvordan kan dette ha seg? Er det bare postenbanken som er treig? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ja, Posten er treg med sånt. Vent et par dager. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Når jeg har sendt pakker som oppkrav har det alltid tatt 4-7 dager før jeg har fått pengene inn på konto. Bare vær tålmodig. De kommer nok :smile: Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Ok, takker for svar :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg lurer på om den lurigen som kjøpte mitt HK har satt hentet kortet... Kipt at pengene blei satt inn på Gammla sin konto :sad: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: B|Real skrev (2002-11-11 13:50):Kipt at pengene blei satt inn på Gammla sin konto :sad: Fikk du ikke pengene av moderen din? Hun sier bare at du bruker dem på data'en din Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Nei, faktisk ikke. Jeg ville ha brukt den på å betale OD-pengene som jeg er skyldig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå