Muku Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei Jeg har en 92 modell Golf 3, med 1,8 motor med 75 hk. Jeg har et problem med temp.måleren i displayet mitt. Lampa blinker konstant og temp.måleren går opp til maks. Vifta fungerer og avkjøler motoren, jeg har bytta de følerne som sitter i motoren, men uten hell. Lampa står og blinker og pila leker jojo og står for det meste på maks. Er det noen som har noe om hvor feilen kan være? Jeg lurer på om det kan være noe elektrisk feil, ikke teknisk. Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Tyder på kortsluttning et sted på ledningene mellom instrumentbord og følerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Når du kobler fra ledningene som går til følerne, går den fortsatt på max/blink? I så fall er det enten en kortslutning på sensorledningen til jord et sted, eller så kan det også være feil på instrumentpanelet. Virker tankmåleren som den skal? Lenke til kommentar
Muku Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har bytta instrumentpanelet og prøvd, men det blinka like mye. Så jeg bytta tilbake til det gamle igjen. Alt annet funker, speedometer, klokke, tankmåler. Jeg tror jeg rett og slett tar med bilen til et verksted som kan bil elektro. Idag dau måler'n. Nå står den konstant på min, men lampa lever sitt eget liv. Takk for tips og råd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) En annen ting: Har ikke 1992 Golf III 1,8 90 hk? Det er vel 1,6 som er 75? Eller husker jeg feil? Mener man fikk en 1.8/75 hk på Golf II med automat i slutten av 80-tallet, men ikke i Golf III? Men jeg kan jo ta feil (det ville ikke være første gangen). Endret 2. november 2006 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Muku Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har ihvertfall en 1,8 l med 75 hk. Det kan være noe med at bilen er jo registrert i 1992, en av de første Golf III. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har ihvertfall en 1,8 l med 75 hk. Det kan være noe med at bilen er jo registrert i 1992, en av de første Golf III. 7202689[/snapback] Sjekk denne linken: http://www.bba-reman.com/content.aspx?cont...cluster_failing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå