Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hardisken borte etter formatering.

Anbefalte innlegg

Jeg har en WD Raptor 74GB disk og en WD 250GB disk begge SATA i ene pc'n min. Etter at jeg formaterte pc'n og tok en fresh install av Windows XP Home forsvant den andre disken. Får opp i diskbehandlig at den er dynamisk og må gjøres om til standard disk, man at all data da vil bli slettet? :( Finnes det en måte og få fiksa dette uten at data på disken går tapt? Håper det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en WD Raptor 74GB disk og en WD 250GB disk begge SATA i ene pc'n min. Etter at jeg formaterte pc'n og tok en fresh install av Windows XP Home forsvant den andre disken. Får opp i diskbehandlig at den er dynamisk og må gjøres om til standard disk, man at all data da vil bli slettet?  :(  Finnes det en måte og få fiksa dette uten at data på disken går tapt?  Håper det!

7188821[/snapback]

Det går nok det ja :)

Du kan prøve å få tak i en lisensiert versjon av Get Data Back for NTFS (eller FAT) hvis det er det du har. Om du kjøper den eller piratkopierer er det samme for meg :p

Programmet klarer ihvertfall å hente ut all data så lenge det ikke er fysisk skrevet over med nye filer, noe i følge din forklaring jeg ikke tror det er.

Konklusjon, det går nok bra bare du setter deg inn i dette programmet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...