toro6 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. som du skjønner trenger jeg en type trådløs overføring mellom PC og modem.. I over et år har jeg brukt Jensen Homelink og det fungerte flott.. problemet var bare, at de av en eller annen grunn, gikk i stykker hele tiden! I de tre siste ukene har jeg brukt routere fra Belkin og Netgear. Kanskje jeg er en komplett idiot, men de funker ikke.. Fyren på Elkjøp sa den fra Belkin var for svak, så han ga meg en fra Netgear med 7 antenner og greier.. det ble bedre, men det er fremdeles et slit å surfe på nettet. Spørsmålet mitt: er det noen som vet om en løsning ala Jensen? PS: ja, jeg er noob på data. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 routeren du kjøpte er mest sannssynlig en mimo ruter (ny teknologi). Med bare ruteren i seg selv vil signalet bli bedre, men kan være lurt å ha en mottaker med lik teknologi i andre enden også slik vil signalet bli enda bedre. En annen ting du kan gjøre er å oppdatere driverne til nettverkskortet dit. Da går du til hjemmesiden til produsenten av nettverkskortet. Søk etter driver og navnet på nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå