Gunder1 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er et nederlansk talkprogram (høres det ut som) han som intervjuer får latterkick da paret som er med forteller om hva som skjedde mannen etter en opprasjon? han har fårr veldig "lys" stemme leie, jeg er på jakt etter den versjonen som er tekstet De på jobben ler av den versjonen som ikke er tekstet, men de går jo glipp av halve poenget... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 noe navn på denne tv kanalen? *hater 14tegn* Lenke til kommentar
walstad Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) dutch interview with english subtitles Endret 31. oktober 2006 av goretusk Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Noe som mangler i den tekstede er han fra publikum som snakker... Der knekker jeg sammen. Tror programlederen ble arbeidsløs rimelig kjapt der ja... :!: Hele: http://www.youtube.com/watch?v=njoDVecdEUM Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Glimmrende, husker jeg så en med enda bedre oversettelse. Men denne er jo mye bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og der fikk tv-kanalen plutselig en ny person til å vaske toalettene... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ikke for å være gledesdreper, men den er vistnok ikke ekte, men en sketsj fra "in de gloria" på belgisk tv Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Fy faen så morsomt! Beste lattis på lang tid for meg ;D Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Den er fake. Er vist et sånn tulle-show greie det der. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 morsomme greier men det er en sketsj da.. fra et program de sender i belgia Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Måtte bare se den flere ganger.. like morsom hver gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå