sample Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) hei usikker hvor jeg skulle legge dette emnet, om admin/mod finner bedre sted flytt det jeg skal kjøpe meg nytt pc f.o.m. slutten av desember eller begynnelsen av januar, da trenger jeg hjelp av dere til å velge de beste delene! Jeg vil satse på at den skal brukes mest til å kjøre store programmer bl.a. maya, 3d max, photoshop osv... Jeg har ikke noe særlig peiling om hardware takk! NB: ikke tenk på pris den kan godt koste over 20k. Endret 31. oktober 2006 av sample Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ingen hensikt å sette sammen pc du skal kjøpe i desember/januar. Mye endringer som skjer nå - litt prosessorar og skjermkortarkitektur på gang. Men, med 20k får du mye godsaker. Ser for meg fire kjerner, 2GB ram, 2x300GB disk i Raid 1, og et passende skjermkort med passende stor skjerm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Her har dere en som har skjønt tegninga, han skriver at han ikke vet om posten er korrekt postet. Er du usikker på hvor posten skal plasseres så bruk rapporter knappen () og så rapporterer du posten din så hjelper en moderator deg til korrekt kategori. I dette tilfelle så blir 'Hjelp til kjøp/salg' den korrekte kategorien og ikke annet om hardware så posten flyttes dit:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå