Doc_Chronic Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her er en video-"anmeldelse" av det nye Singstar Legends som VG-Rune har gjort, det var en...ny vri kan man si Fikk i hvertfall meg til å le litt en tidlig morgen. Jeg er styggt redd det er sånn jeg også høres ut en sen lørdagskveld med ett par for mye innabords :!: Videoen er laget i sammenheng med denne artikkelen. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hahahah Den var funny ja Veldig flott sang stemme Konge Alle som leser, SE KLIPPET!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hehe så det klippet tidligere i morrest, og flirte godt. Fikk også dette spillet for et par dager siden, men har ikke testet det enda. Tviler sterkt på at jeg blir like gal som han Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg oppfordrer faktisk til å ikke se klippet, spesiellt hvis du har sarte ører! Lenke til kommentar
maren_a Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, det var artig! Jeg tar hatten av. Men jeg har tenkt på en ting. Siden singstar-konseptet endrer seg såpass lite mellom utgivelsene, og anmelderne må forholde seg til nye oppfølgere likevel, er det godt at de blir litt kreative i omtalen. Men dette gagner jo Sony en hel del, gratis og kreativ markedsføring osv. Det at de stadig gir ut oppfølgere printer singstar inn i folks bevissthet også, det er nok en bevisst strategi. Og anmelderne blir på en måte del av det. Men sånn er det jo med alle spill? Det er kanskje ikke problematisk? Og det er jo et viktig poeng at Rune sier han liker SingStar, og da rettferdiggjør det seg antakelig. Konklusjon: Jeg liker filmen! God idé! Men jeg er bittelitt skeptisk likevel. Andre? Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Låtvalget til singstar tittlene er jo så som så til tider. Men morsomt klipp av Rune. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, det var artig! Jeg tar hatten av. Men jeg har tenkt på en ting. Siden singstar-konseptet endrer seg såpass lite mellom utgivelsene, og anmelderne må forholde seg til nye oppfølgere likevel, er det godt at de blir litt kreative i omtalen. Men dette gagner jo Sony en hel del, gratis og kreativ markedsføring osv. Det at de stadig gir ut oppfølgere printer singstar inn i folks bevissthet også, det er nok en bevisst strategi. Og anmelderne blir på en måte del av det. Men sånn er det jo med alle spill? Det er kanskje ikke problematisk? Og det er jo et viktig poeng at Rune sier han liker SingStar, og da rettferdiggjør det seg antakelig. Konklusjon: Jeg liker filmen! God idé! Men jeg er bittelitt skeptisk likevel. Andre? 7188823[/snapback] Ikke dumt tenkt dette. Det er jo slik med anmeldelser at de kan være ufattelig god reklame i segselv. Dette gagner jo produsenten en hel del. Men det kan vel til en viss grad forsvares med at det som regel er de gode produktene som får gode anmeldelser. Det som er synd er jo at det er en rekke ting som ikke engang blir anmeldt, og disse lider jo et tap av den grunn, men jeg tror ikke vi kan se på det som et samfunnsmessig problem i den grad at vi må gjøre noe med det, f.eks. avskaffe anmeldelser. Vi som forbrukere kan jo også rette mer oppmerksomhet mot anmeldelser vi synes klarer å ta et vidt publikum i fokus, og samtidig ha gode relativt anmeldelser som er tydelige på at de er subjektive om det er noe som appellerer til anmelderens spesielle personlige smak, og at vi retter oppmerksomheten til anmeldere som også tar med seg de spill/album/filmer som faller utenfor dagens "hollywood-faktor". - Dagens tanker om emnet Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha, det var artig! Jeg tar hatten av. Men jeg har tenkt på en ting. Siden singstar-konseptet endrer seg såpass lite mellom utgivelsene, og anmelderne må forholde seg til nye oppfølgere likevel, er det godt at de blir litt kreative i omtalen. Men dette gagner jo Sony en hel del, gratis og kreativ markedsføring osv. Det at de stadig gir ut oppfølgere printer singstar inn i folks bevissthet også, det er nok en bevisst strategi. Og anmelderne blir på en måte del av det. Men sånn er det jo med alle spill? Det er kanskje ikke problematisk? Og det er jo et viktig poeng at Rune sier han liker SingStar, og da rettferdiggjør det seg antakelig. Konklusjon: Jeg liker filmen! God idé! Men jeg er bittelitt skeptisk likevel. Andre? 7188823[/snapback] Du sier noe der! Dette var jo i allefall en glimrende måte å få, i hvertfall meg, til å huske Singstar Legends, jeg kan ikke huske navnet på noen av de andre noe spesiellt godt (pop, 80's?), men denne har definitivt brennt seg inn i hjernebarken. Bare pga. en usedvanlig original video av Rune. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ufattelig kult gjort av Rune Setter seg i respekt (bokstavelig talt) når han viser hele Norge sangstemmen sin på denne måten. Det skal en del guts til for å tøre å gjøre det! Sang forresten Legends selv i helgen med dama, og vil ikke påstå at stemmen min er noe bedre enn Rune sin... Morsomt var det i hvert fall. Legends er sammen med 80s den beste SingStar (i mine øyne). Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dæsken, nå lo jeg godt. Minner meg om fester hvor en og annen alltid skal bare prøve én sang Høres som regel ut som noe alá dette Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Haha! Utrykket hans i starten når han synger Papa Don't Preach, priceless! Rått gjort, fikk nesten lyst på SingStar nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå