Gå til innhold

Sony reduserer japansk ps3-lansering

EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ha ingenting å si for oss. Vil nok være millioner av maskiner her i Mars.

7189870[/snapback]

Det vet vi ikke ennå.

Det blir nok nærmest dommedag i Japan på lanseringsdagen. Flere hundre millioner i slåsskamp for 80 000 konsoller.

Lenke til kommentar

7189870[/snapback]

Det vet vi ikke ennå.

Det blir nok nærmest dommedag i Japan på lanseringsdagen. Flere hundre millioner i slåsskamp for 80 000 konsoller.

7189885[/snapback]

Nå bor det vel ikke stort mer enn "lusne" 130 millioner i Japan, så "flere hundre millioner" blir det vel ikke akkurat :wee:

Lenke til kommentar
Ikke heng med haka folkens, er da ikke verre enn å ønske seg en tilgodelapp til jul :) Finns vel ikke noe som er kjekkere?

7188384[/snapback]

En maskin å spille på kanskje?

Tror nok jeg ville blitt rimelig skuffet hvis jeg fikk en tilgodelapp som julepresang og måtte stirre på den i 2-3 måneder før jeg fikk maskinen...

Lenke til kommentar

Tror nok jeg ville blitt rimelig skuffet hvis jeg fikk en tilgodelapp som julepresang og måtte stirre på den i 2-3 måneder før jeg fikk maskinen...

7189939[/snapback]

Tja, når alternativet er en 360 så vet jeg ikke. PS3 blir nok verdt å vente på skal du se.

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar

7189939[/snapback]

Rekk opp hånda de som hadde blitt skuffet med en tilgodelapp på en PS3 til jul, verdi ca 6000,-

Ingen?

Tenkte meg nok det :thumbup:

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Jeg, spesielt om alternativet var å faktisk ha en PS3 med verdi ca 6000,- og faktisk fått noe ut av alle de pengene :p

7190024[/snapback]

Alternativet var selvsagt en olabukse fra Cubus og ett par hjemmestrikket raggsokker fra bestemor.... :tease:

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Rekk opp hånda de som hadde blitt skuffet med en tilgodelapp på en PS3 til jul, verdi ca 6000,-

7190009[/snapback]

:w00t:

Hadde blitt veldig skuffet hvis jeg hadde fått en lapp til jul. Og ikke kunne hentet tingen før i mars.

Notis: Fjernet litt unødvendig sitering. Ta gjerne ibruk mindre sitering i fremtiden.

Birger :)

Lenke til kommentar

7189870[/snapback]

7189885[/snapback]

Med tanke på at PS2 har solgt 100 millionar units på 5 år, tvilar eg sterkt på at PS3 sel fleire hundre millionar på launch.

:) Men ja, det blir kniving om dei få unit'ane som er tilgjengeleg på launch dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...