Gå til innhold

Windows Media Player 11 lansert

Anbefalte innlegg

Vel, da kan WMP11 råtne i helvete for min del  :mad:

Skjønner ikke at det kan være så vanskelig å få til....men det går vel mer på viljen enn evnen.

7189486[/snapback]

La det råtne. Flac og Ogg skal fungere gjennom kodeker, men dette er en ny release. Det tar nok litt tid før alle kodeker fungerer. Filene skal visstnok havne under "Other media", men har ikke fått tid til å teste dette.

7189656[/snapback]

Det har du rett i, all ogg filene ligger under "Other". Verre er det at informasjonen fra filene ikke leses :-(

Får vel fortsette å kjøre foobar2000, selv om det ikke er den vakreste jenta i klassen...

7189798[/snapback]

Hehe, du får hente ned et custom-utseende da, mye bra der.

Ellers er jeg enig i at det egentlig er ganske slapt å ikke støtte hverken Flac eller Ogg-tagger, men så veldig uventet er det ikke, mange media-avspillere er jo tilsynelatende mest opptatt av alt annet enn å spille av media, og implmenterer ikke grunnleggende funksjonalitet.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir helt sprø

Prøver å sjekke album coverne i 'biblioteket' mitt..

Selv de som jeg har rippet fra original klarer den ikke finne. Men når jeg prøver adde album info. så huker jeg av på det imaget jeg skal ha, men da tar den det kun på én track. men hvis jeg velger alle manuelt med musa og trykker på add album info, klarer den ikke finne imaget jeg skal ha. Besides, å finne et cover går usannsynlig treigt...

Er nesten så jeg forguder iTunes, og bare det sier en forferdelig god del...

Lenke til kommentar

Vel, null problemer med 1020 album her. Bruk et program som kan tag'er, slik som f.eks MediaMonkey.

Edit: Har du lagt merke til "Use the album selected below to update all tracks in wizard" når du finner informasjon via "Find Album info"?

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Vel, jeg var frustrert over MediaMonkey en stund, men fant ut at jeg faktisk måtte overskrive taggene for å få de inn i WMP 11 med rett informasjon. Du skjønner, mange program bruker en lokal database fremfor å endre på taggene. I MediaMonkey er det bare å trykke "CTRL+S" for å lagre forandringene.

Lenke til kommentar

Neida, på windows trenger du bare en programsnutt som heter "windows media connect" for å streame film og musikk til xbox 360, går som smurt. Sikkert fullt av sikkerhetshuller og alt mulig.

7188637[/snapback]

Media Connect streamer bare bilder og musikk. For å streame film måtte man ha Media Center. Dette er en av tingene oppdateringen skal endre på, slik at man også kan streame wmv med Media Connect.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg får ikke krysset av for "Hent mer informasjon fra Internett", antakelig fordi jeg har skrudd av litt vel mange funksjoner. Jeg har prøvd å skru på det meste igjen med XP-AntiSpy og Safe-XP, men likevel er avkrysningsmuligheten jeg nevnte "greyed out". Hvordan kan jeg få skrudd den på igjen? Noen som kjenner til innstillinger i registeret eller eventuelle services som kreves?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...