Gå til innhold

Hvor lenge sitter dere foran datamaskinen hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man-fre

8-16, 19-23 - det skulle vel bli rundt 12 timer i snitt foran PCen. Helgene er selvsagt et annet kapittel.

Ingen plager tror jeg - kanskje litt søvnmangel, men det er nok ikke bare PCens skyld. :smile: Sportsklatring holder helsa foreløpig bra.

[ Denne Melding var redigert av: int20h på 2002-11-11 10:44 ]

Lenke til kommentar

hverdager: 18-19timer

helger: +24 timer

yepp, jeg sover lite... max 3 timer i døgnet sover jeg, grunne ntil at jeg er så mye fora dataen er at jeg ikke har eget bilverksted og bil, da er et bilen som gjelder, men intill jeg får kjøpt en bil igjen så er internett ållreight å ***ke med for å fita til å gå fort.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-09 19:32, skrev TettSpaden:

Jeg sitter 7-8 timer hver dag, har blitt blind på det ene øyet, -7 på det andre, har bakoversveis og liktå, døv på det ene øret, måtte amputere den ene armen pga koldbrann, fikk nakkesleng pga windows, fikk tannbyll pga datamaten, psykiske plager pga lan parties, magesår pga Intel, hemorider pga lav internett hastighet.

pass deg så du ikke ender opp som meg :smile:

:lol: :lol:

Selv sitter jeg fra jeg kommer hjem fra skolen til jeg legger meg.. skulle bli en 7-8 timer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-10 16:54, skrev Mozy:

Er det flere enn meg som tenker: Hva gjorde folk i fritiden for 100 år siden? De må jo ha flydd på veggene av kjedsomhet!

Jeg tenker sånn :razz:

Hm.. for hundre år siden.. da var det nok litt mer disiplin enn det er nå. Tror nok flere holdt seg til endel faste plikter da ja. Ellers satt de vel på pub'en og mora seg fra morgen til kveld :grin:

Lenke til kommentar

6 timer på m/t/o og 5 heime.

i helgen og på t/f: rundt 13 timer(11 til 21, 23 til 01-02)

lan på soverommet!(og bærbar)

edit: ingen plager bortsett fra stiv nakke.(ikke musesyke en gang :grin:)

CCTSMaster

[ Denne Melding var redigert av: CCTSMaster på 2002-11-11 12:42 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...