Gå til innhold

Hvor lenge sitter dere foran datamaskinen hver dag?

Anbefalte innlegg

Hvor lenge sitter dere foran pcen hver dag?(i antall timer)

Har dere fått noen plager av dette?

Bare noe jeg lurer på sånn at jeg kan se hva som er "vanlig".

Selv sitter jeg vel foran pcen nærmere 6timer++ daglig tror jeg. Foreløpig ingen plager :smile:

MOD: Ha tydeligere emne

[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-09 22:17 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altfor mange. Huff. Hmm, sitte på skolen en del timer hver dag (driver med data, så det er kanskje ikke så uvanlig). Så fortsetter jeg når jeg kommer hjem. Mellom 5 og 10 timer vil jeg anta :smile: (selv om deler av det faktisk er seriøst arbeid). Har ikke noen plager enda...men kommer nok.

Lenke til kommentar

Jeg sitter 7-8 timer hver dag, har blitt blind på det ene øyet, -7 på det andre, har bakoversveis og liktå, døv på det ene øret, måtte amputere den ene armen pga koldbrann, fikk nakkesleng pga windows, fikk tannbyll pga datamaten, psykiske plager pga lan parties, magesår pga Intel, hemorider pga lav internett hastighet.

pass deg så du ikke ender opp som meg :smile:

Lenke til kommentar

Jeg bruker PCen til å skrive brev til mormor (ca. et kvarter i uken), og jeg har fått rabies, AIDS, og brukket nakke. Datamaskiner er onde og MÅ STOPPES! Bli med i Ungdom Mot Datamaskiner!

TULLA! Jeg bruker bare maskinen altfor mye, og har litt vondt i hodet...men tror det kan ha noe å gjøre med at jeg er Cocaholiker.

Lenke til kommentar

i helgene er det fra jeg våkner til jeg legger meg, (10-17timer) hvis jeg ikke skal bort til noen kamerater, da bruker jeg kanskje 2 timer totalt på å flytte pc'n :grin:

i hverdagene blir det fra jeg kommer hjem klokka 3-4 til jeg legger meg - dvs. ca. 8 timer

med små unntak, slik som nå, familien drar meg bort til bestfar, fordi det er farsdag.

jeg gjør egentlig ikke så mye annet (leksene gjøres mens jeg restarter eller loader opp spill) :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-11-10 14:49 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...