bjorneoen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 For å åpne oppgavebehandling pleier jeg å trykke: Ctrl-Alt-Delete. Og så trykker jeg på oppgavebehandling. Men nå har det skjedd noe rart. Der det står oppgavebehandling er det grått. De andre orda går det ann å trykke på men ikke oppgavebehandling. Jeg leste et sted at man kan bruke: Ctrl-Shift-Esc. Og når jeg prøvde det stod det at oppgavebehandling var deaktivert av Administrator. Det er derfor den er grå. Men spørsmålet er: Hvordan aktiverer man oppgavebehandling? Lenke til kommentar
Disease Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Logg deg inn som administrator og åpne lokal datamaskin-policy (start -> kjør -> mmc | Fil -> Legg til snap in -> Lokal Datamaskin-policy) Der må du nesten lete deg fra under brukerkonfigurasjon. Husker ikke akkurat hvor den ligger. Edit: Den ligger under Adminastrive maler -> System -> Alternativer for CTRL ALT DELETE Endret 31. oktober 2006 av Disease Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det funker ikke!!! Hva skal jeg gjøre? Lokal Datamaskin-policy er ikkk der. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du har nok fått virus/trojanere .... Flere virus som gjør dette for at du ikke skal klare å "kille" prosessene dens. Group policy kan virus enkelt fjerne fra registry . Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Vet du et bra program som kan fjerne det da? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lag en ny post i sikkerhets forumet . https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Last ned HijackThis , post loggen i inlegget ditt så er det nok noen der som kommer til å hjelpe deg hvis det "spottes" noe i loggen din. Kjør hijackthis scan uten progremmer oppe (dvs rett etter boot uten å starte noe extra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå