radiated Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Han tenker nok på antall MHz ikke latency Og det hjelper fint lite om du har veldig raskt og mye minne når du har en GPU som begynner og bli gammel. Det at de skriver minne mengde i krava til spill har jeg egentlig ikke skjønt (forklar meg gjerne) noe av, det finnes sikkert mange kort med 256/512MB RAM som ikke kunne klart det spillet der, siden minne-mengde ikke har SÅ mye og si, spesiellt for blilligere kort. 7207715[/snapback] Er 1300mhz på kortet mitt...det er så lite at kortet er ubrukelig mener du? 7214810[/snapback] 1300 på RAM er nok et av de raskeste Geforce 6800 som finnes (6800GT er på 1000) , men nye skjermkort i dag har ofte 1800-2000mhz effektivt, sammen med at de gjør flere prosesser samtidig enn de gamle. Hvis spillet er CPU-avhengig hjelper det lite å oppgradere skjermkort og omvendt, så det gjelder å finne et balansert oppsett. Hvis du skal ha vesentlig bedre ytelse må du nok belage deg på å bytte ut mer enn èn komponent, fortrinnsvis både hovedkort, ram, cpu og skjermkort. Lenke til kommentar
Lasse-H Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 se om pc`en din klarer spillet her: http://www.systemrequirementslab.com/ da finner du ut, hva som du bør oppgradere... mvh lasse-h Lenke til kommentar
Clint Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Lydkort er vel og bra, men hva med å oppgradere til 2 GB minne? Jeg mener at det vil gi deg en bedre spillopplevelse enn å oppgradere lydkortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå