Dunedain Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men stor fan av bowling. Han klarer ikke slutte spille det, står det jo. Så "ikke fan av alle deler av wii sports" kanskje? 7193042[/snapback] Og plutselig så var overskriften så misvisende at vi ikke har så mye å diskutere videre i denne tråden.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og plutselig så var overskriften så misvisende at vi ikke har så mye å diskutere videre i denne tråden.. 7193069[/snapback] Når man stort sett sitter og diskuterer overskriften på tråden, vil jeg påstå at det allerede ikke er noe mer å diskutere Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 fanboy er han, så et intervju med han og noen andre hvor epic bare dissa wii og han satt og forsvarte den hele tiden 7188388[/snapback] Så fordi noen tilbakeviser feilaktige påstander om noe så er de en fan av det? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Så når en person motbeviser politiske påstander er denne personen automatisk tilhenger (fanboy) av det partiet som har de motsatte meninger? Give me a brake, for å si det på engelsk. IGN-Matt har faktisk vært veldig skeptisk til Wii. Det er sunt med litt skepsis. Det at Matt har en forkjærlighet er vel ingen hemmelighet. Det er da ganske naturlig når man ser på stillingen hans. Redaktør for Nintendo-seksjonen hos IGN. Man blir ikke redaktør og skribent for noe man slett ikke liker. Som en konklusjon sier jeg bare min oppriktige mening. Matt har en sunn skepsis til Wii Sports. Selv om han har poengert negative sider med Wii Sports betyr det slett ikke at han hater spillet. Det betyr rett og slett bare at han ikke er sikker på om det blir noe bra. Snorre Anngående dette med Nintendp-politiet. Man må da få lov til å motbevise direkte, feilaktige påstander som ikke har rot i virkeligheten, uten å automatisk bli Nintendo-dyrkere. Djesus. Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 omg! hver eneste gang jeg er inne på konsoll forumet krangler dere om spillemaskiner! det er bare maskiner! amagad! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 omg! hver eneste gang jeg er inne på konsoll forumet krangler dere om spillemaskiner! det er bare maskiner! amagad! 7211976[/snapback] Såså, det finnes nok folk som krangler om hvilket dasspapir er best også Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Såså, det finnes nok folk som krangler om hvilket dasspapir er best også Hehe ja, får vel lage en ny tråd; " Ari Behn fra kongehuset misliker sterkt Serla toalettpapir øhm... alle meninger er subjektive. og skal vi ikke poste noe subjektivt på forumet her så hadde det blitt rimelig tomt. og noens meninger har mer vekt enn andres. Sa vel aldri at vi ikke skulle poste subjektive meninger på dette forumet, men at jeg mener det kanskje ikke er den største hensikten i å ha en hel tråd om en manns subjektive mening. Ville vært bedre om det var en tråd der alles subjektive meninger om wii sports kunne komme frem. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Sannheten er at denne tråden ikke er verre enn alle anti-Sony-trådene til Fedorov og avanore som kun er laget for å slenge dritt. 7188246[/snapback] Enig Lenke til kommentar
kurrikill Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ikke krangl! spill ! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Matt elsker WiiSports, men påpeker kun en ting ved spillet han misliker. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Som sagt før, Matt eller hva faen han GUDen deres heter, betyr lite for min del. At han ikke liker et spill, er bare dumt for han som enkelt individ. Ved å teste ut dette spillet selv når det kommer, kan jeg selv velge å kjøpe/ikke kjøpe på egne erfaringer, ikke inntrykk bassert på en Nintendofanboy(GUD). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå