Gå til innhold

Matt fra IGN misliker sterkt Wii sports.

Hossa

Anbefalte innlegg

Og han er vel den største Nintendo fanboyen som får betalt for det han skriver.

Take, for example, Wii Sports Tennis. You don't control anything except the swing of your player's racket. The movement of these Mii-alike athletes is all done automatically by the game. You simply swing the Wii remote back and forth to make your on-screen character do the same thing. You can even control the power of your shots.

It is a freebie so I suppose I can't complain too much. But when I get to thinking about how Wii Sports is supposed to represent Nintendo's bold new direction with Wii, I can't help but feel a little skeptical. Many of these new gameplay experiences that the Big N trumpets as loud as it can are, in practice, unproven at the very least and broken at the very worst.

Resten her.

http://blogs.ign.com/Matt-IGN/

Endret av Hossa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm.... Det står da ikke at han hater Wiisports :)

Han er skeptisk til to av spillene i pakken. Og han elsker bowling spillet. Hvor står det at han hater Wiisports? Han har heller ikke testet golf og boxing....

Edit: Han virker som en hardcore Nintendo-fanboy... Han har Heavenly sword på toppen av ønskelisten og to andre PS3 og et 360 spill inne på topp 5 ønskelisten. Så vi kan altså være rimelig sikre på at han elsker Nintendo over alt og alle og at ingen andre spillmaskiner duger for han.....

Endret av Bruskork
Lenke til kommentar
Ikke så veldig gjennomtenkt førstepost kanskje... ikke hater han Wii sports og han er heller ikke særlig fanboy.

7188214[/snapback]

fanboy er han, så et intervju med han og noen andre hvor epic bare dissa wii og han satt og forsvarte den hele tiden, virka som han blei skikkelig personlig såra for hver diss epic ga maskinen

Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke ventet stort annet av dette spillet... når de demonstrerte det på E3 ble jeg nesten flau av å se hvor kjedelig hele greia var når de inviterte han fyren opp på scenen. :D

Hvorfor skal det bli så forbannet mye mer morsomt å svinge en kølle av Wiimoten?

Lenke til kommentar
Selv om han er en fanboy, trenge han vel ikke å karakteriseres som en GUD? Syns det er minst like interessant å se hva TCi, Mala eller for den slags skyld Dragon Hunter syns om et spill. Hvorfor lage en egen post om en mans subjektive mening?

7188429[/snapback]

Fordi fyren her er den mest kjente Nintendo journalisten. Ihvertfall for Nintendo folket. Matt er nesten guden dems.

Lenke til kommentar
Selv om han er en fanboy, trenge han vel ikke å karakteriseres som en GUD? Syns det er minst like interessant å se hva TCi, Mala eller for den slags skyld Dragon Hunter syns om et spill. Hvorfor lage en egen post om en mans subjektive mening?

7188429[/snapback]

Fordi fyren her er den mest kjente Nintendo journalisten. Ihvertfall for Nintendo folket. Matt er nesten guden dems.

7188676[/snapback]

Så når Matt liker Nintendo har han ikke lov til å være skeptisk til noe av det Nintendo gjør? Matt har alltid vært skeptisk til Wii Sports. Ikke noe nytt her.

Det Matt feiler i er at spillet ikke er ment direkte for han, eller oss gamere. Så han er skeptisk ut i fra hans oppfatning som en gamer og ikke som en vanlig person på gaten.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å begynne å ta IGN-Matt seriøst når han endelig lærer seg å bruke alle knappene i ett spill før han kritiserer det for å mangle funksjoner.

Eller vent..... til og med da kommer jeg nok ikke til å ta han seriøst, men jeg kommer ikke til å måtte mobbe reviewene hans littt mindre.

Lenke til kommentar

7188429[/snapback]

øhm... alle meninger er subjektive.

og skal vi ikke poste noe subjektivt på forumet her så hadde det blitt rimelig tomt.

og noens meninger har mer vekt enn andres.

Lenke til kommentar

Ordet "fanboy" blir brukt konstant på dette forumet, det er vannvittig så lei jeg er blitt etter bare korte tiden jeg har vært her. Det er forskjell på å være lojalist og fanboy.

Ang. Wii Sports, så har jeg alltid sett på det som en slags trening med kontrolleren, ikke som et fullverdig spill. Så at det er som det er spiller ingen rolle for min del. Kjøper ikke Wii for Wii sports, akkurat, helle for titler som Exite Truck, Zelda, Red Steel, Rayman osv.

Lenke til kommentar

Misvisende emnetittel. Han skriver da ingen steder at han hater Wii Sports. Skriver også i bloggen at bowlingspillet er ganske kult, men dette gadd du ikke ta med i posten din. Virker nesten som du kun fokuserer på alt det negative og ignorerer alt det positive som blir skrevet om denne konsollen som du tydeligvis ikke har tenkt til å skaffe deg uansett. :hmm:

Lenke til kommentar

7188429[/snapback]

Personlig ville jeg likt å fått Avean's subjektive mening!

Lenke til kommentar
Her kommer Nintendo politiet på rekke og rad ser jeg. Til unnsetning! Damage control!!

Hater er kanskje litt sterkt ord da. Misliker sterkt da. Ok ?

7192702[/snapback]

Ja hvis det er det du får ut av bloggen hans. Jeg ville nå ment at "Matt er skeptisk til Wii Sports" er mer korrekt. Men det passer vel ikke like godt til din fanboyagenda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...