kewell79 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 General * Enabled 4xAA (anti-aliasing) for 480i standard-def and 480p resolutions (was 2xAA). * Enabled 4x anti-aliasing during initial player creation screen. * Added player options to enable v-sync during cutscenes and/or gameplay, with warning that it will affect framerate. * Fixed widescreen formatting issues in certain resolutions. * Fixed issue where button icons would sometimes not appear during tagging activity. * Fixed problem where camera could rapidly rotate around player when exiting vehicle. * Added dialog reminding player to save before final mission in the game. * Fixed rare crash bugs due to variants and fast shader constants. * DLC - Car dealership now skips paint selection for car if the car has no color data. * Fixed issue when signing out of a gamer profile on The Wheel Woman unlock screen. * Added missing audio tracks to music stores, including “Pickin’ Boogers.” * Added long sideburns and four other missing hairstyles to Shear Intensity salons. Multiplayer * Improvements to the way the game handles packet loss and bandwidth management between players. This addresses issues commonly cited as “lag”, and general synchronization problems between the players’ clients (vehicles/players warping around, etc). * Various bandwidth optimizations. * Fixed connection issues with gang servers (done server-side, update not required). * The system for rating a player’s quality-of-service has been improved, and made less conservative. This means you’ll see many more matches with 10-12 player limits. * Fixed “clothes stealing” exploit. Stolen clothes will be deleted, legit clothes will be unharmed. * Various changes to Matchmaking phase, to get players in the game faster. * Team-based, non-Gang games are now required to have even teams. Gang matches still allowed to be off-by-one to allow easier matchmaking, since single people cannot be matched-in. * Fixed issue that could cause the Blinged Out Ride vehicle to get stuck inside the garage when the driver disconnects. * Fixed crash that could happen during server migration. * Fixed rank reporting errors in Leaderboards for Team Gang Brawl and Team Big Ass Chains. * Fixed problem where end of games stats display could be improperly sorted. * Fixed issue in server migration where statistics would not be properly updated for the newly selected server. * Fixed issue where incorrect server was elected for game size. * Fixed issue where car could get stuck in a chop shop or get pushed out of the level and destroyed. * Added caching to pimp hat and multiplayer chains to reduce delay when they are loaded. * Fixed problem where PC could become bald after importing from single-player savegame. * Fixed problem where multiplayer garages had problems with client vehicles colliding at the entrance with an invisible mesh mover. * Item sync improvements. * Fixed problem that could prevent twelve people from getting into a match due to not having enough security associations. * Points stored in Big Ass Chains are now being reset between games. * Fixed issue where gang stats retrieval could fail and not be retried. * Addressed “standby” hack where a player would temporarily disconnect their network connection to move around without others seeing them. * The proper number of custom vehicle choices now appears for the Hustlin multiplayer level. * Gang sizes limited to 100 members. * Fixed cases where gangs match but not all players get into the game. * Only servers with sufficient bandwidth are selected to host a match. * Fixed bug where multiplayer garages had problems with client vehicles colliding against unseen geometry. * Big Ass Chains points scored stats are now reset between games. * Fixed bug where player would have pipebombs in inventory but would not be able to throw them. * Fixed problem in Protect Tha Pimp where a player would respawn at the beginning of a round in observer mode. * DLC - Always display name of level server has selected, even if client does not have that level downloaded. Saints Row Receives an Update Lenke til kommentar
Epik Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 imponert over at de gadd å fikse alt det her Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 så flott, bare synd de ikke fikk rævva i gir og gav det ut litt tidligere... Alfor kort spill, ble ferdig med det for non mnd sia jo Gi oss fler brett! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jippi..det var på tide...håper inderlig at luggingen er fikset... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gang sizes limited to 100 members leser jeg riktig? Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan gikk det med dette spillet ? Skulle ikke liksom dette ta over for GTA ? Og nå er det omtrent ingen som bryr seg om det lenger... Nok en flopp for MS altså ? Tydelig at folk rett og slett ikke vil ha 360. Hadde dette vært på PS3 hadde det sikkert vært en kjempesuksess. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Faen meg latterlig hvordan noen prøver å hisse opp folk Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan gikk det med dette spillet ? Skulle ikke liksom dette ta over for GTA ? Og nå er det omtrent ingen som bryr seg om det lenger... Nok en flopp for MS altså ? Tydelig at folk rett og slett ikke vil ha 360. Hadde dette vært på PS3 hadde det sikkert vært en kjempesuksess. 7189180[/snapback] Solgte ikke spillet rimelig bra da? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan gikk det med dette spillet ? Skulle ikke liksom dette ta over for GTA ? Og nå er det omtrent ingen som bryr seg om det lenger... Nok en flopp for MS altså ? Tydelig at folk rett og slett ikke vil ha 360. Hadde dette vært på PS3 hadde det sikkert vært en kjempesuksess. 7189180[/snapback] Nøyaktig hvor tar du alle disse påstandene fra? Og om det hadde vært en kjempesuksess bare fordi det kom på PS3 istedefor 360 så sier jo det litt om PS3 eierne. Har aldri hørt noe om at dette skal ta over for GTA, det er vel heller bare ett av mange spill som har lignende gameplay og for de som ikke har fulgt med har det blitt ganske så mange av de i det siste. Jeg vil, og har 360, er jeg ikke inn under begrepet "folk"? Og jeg bryr meg, har hatt lyst å spille Saints Row online lenge derimot var det så stor lagg at det var umulig. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hehehehe! Joda, en kjempeflopp kjære Hossa. US Hardware and Software Sales for September 2006: Top 10 software (listed by units): 1. PS2 - Madden NFL 07 ~ 507,000 2. 360 - Saints Row ~ 455,000 3. PS2 - Lego Star Wars II: The Original Trilogy ~ 349,000 4. NDS - Pokemon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team ~ 285,000 5. GBA - Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team ~ 219,000 6. 360 - Madden NFL 07 ~ 218,000 7. GCN - Lego Star Wars II: The Original Trilogy ~ 170,000 8. XBX - Madden NFL 07 ~ 166,000 9. NDS - Star Fox Command ~ 137,000 10. NDS - New Super Mario Bros. ~ 134,000 Software sales figures by company reveal an interesting picture. Electronic Arts is the clear winner with Nintendo in second place. A very different story from the Japanese sales figures where Nintendo dominates and Electronic Arts is almost non-existant. 455, 000 solgte kopier for Saints Row som du kanskje ser. Floppilopp! Kilde Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) 455.000 sammenlignet mot GTA salgstall er rimelig elendig. Og alt tyder jo på at det bare selger til eksisterende 360 eiere, det selger ikke hardware. Nå vil du kanskje si GTA har jo mange fler maskiner å selge til, men da nevner jeg bare GTA til PSP, Det har solgt langt over 1 million. Og enda mer i Europa, hvor Saints Row selger mye dårligere enn det gjør i USA. Endret 31. oktober 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Og det er jo bare for en mnd. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 så flott, bare synd de ikke fikk rævva i gir og gav det ut litt tidligere... Alfor kort spill, ble ferdig med det for non mnd sia jo Gi oss fler brett! 7187875[/snapback] Kort spill, nå tar du for mye i her. Hovedstorryen kan være kort ja (ikke ferdig ennå) men alt det man kan gjøre utenom hovedstorryen er det en del å bedrive med. Men er endlig på tide med en patch, begynte å bli rimelig lei de strekene på bilrutene og brillene til folka i cutsceens. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Trur nok Saints Row solgte meget godt, men det har nok ikke holdt på oppmerksomheten til spillere særlig lenge, i hvert fall med tanke på hvor mange som selger Saints row på diverse nettauksjoner. Det ville nok falt igjennom om det kom ut nå før jul, i konkurranse med alle de andre storspillene. Jeg likte det veldig godt, men jeg har rett og slett aldri tatt meg tid til å spille det særlig mye. Kansje jeg setter meg ned med det etter nyttår, men nå som jeg har Gothic, FM07 (snart) neverwinter nights 2 og Gears of War, blir det bare ikke tid. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) 455.000 sammenlignet mot GTA salgstall er rimelig elendig. Og alt tyder jo på at det bare selger til eksisterende 360 eiere, det selger ikke hardware. Nå vil du kanskje si GTA har jo mange fler maskiner å selge til, men da nevner jeg bare GTA til PSP, Det har solgt langt over 1 million. Og enda mer i Europa, hvor Saints Row selger mye dårligere enn det gjør i USA. 7189350[/snapback] Dette er tall for èn måned i USA. Det toppet også blant annet i New Zealand og England. For utviklerne av Saints Row så tror jeg dette er tall de bare kunne drømme om. Min intensjon er heller ikke å prøve å innbille noen at dette kan konkurrere mot GTA i salgstall eller populæritet. Sånt tar tid, visst man i det hele tatt skal tro at det blir mulig å ta over den tronen. Du bør bare revurdere definisjonen din av ordet FLOPP, kjære fanboy. Endret 31. oktober 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 lastet ned og testet, online delen fungerer endelig! Å kunne ta på v sync var en drøm bli sann. tror jeg må spille spille om igjen jeg hehe Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) 455.000 sammenlignet mot GTA salgstall er rimelig elendig. Og alt tyder jo på at det bare selger til eksisterende 360 eiere, det selger ikke hardware. Nå vil du kanskje si GTA har jo mange fler maskiner å selge til, men da nevner jeg bare GTA til PSP, Det har solgt langt over 1 million. Og enda mer i Europa, hvor Saints Row selger mye dårligere enn det gjør i USA. 7189350[/snapback] Ikke så rart da, PSP-eiere har ikke akkurat flust med kvalitetstitler å velge i. Selv 360 knuser PSP der i mine øyne. Endret 31. oktober 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ikke så rart da, PSP-eiere har ikke akkurat flust med kvalitetstitler å velge i. Selv 360 knuser PSP der i mine øyne. 7189573[/snapback] Eh, PSP flommer over av bra spill. Enten er du DS fanboy eller så har du ikke sett særlig godt etter. Endret 31. oktober 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvem har sagt at dette skal ta over for GTA Hossa? Greit nok at du liker å være negativ, men det er da ingen grunn til trekke konklusjoner ut av ræva. Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ja, ganske enig i Mr.FOXHOUND. Har aldri hørt at utviklerne sier "VI SKAL TA OVER GTA, SELGE MER, OG GTA VIL GLEMMES". Litt å ta i, men ja. Aldri vært snakk om det.. Hvis du har så sinnsykt mye imot Xbox360, som jeg føler etter å sett mye av det du har skrevet, så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lese her, og poste kvalme kommentarer, bare for å gjøre det? Merkelig du.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå