Atle_ Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 God aften, jeg har lånt ett trådløst tastatur hos en kamerat en stund nå, å fant ut at det var gøy å spiller NFS på TV'n :smile: Selv vil jeg ikke ha ett trådløst tastatur, men tenkte at det da må være mulig å forlenge kabelen på tastaturet? Er ikke det bare å kutte av å sjøyte på mer ledning? Eller er jeg helt på jorde nå? Noen med erfaring kanskje? Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Er ikke noe problem det, bare å kjøpe en 5m forlenger eller noe :smile: Hadde tenkt å gjøre slikt selv, men så fortalte Microplex at de har tenkt å prøve å få til en Silent Twin cooler for Socket 478 snart, og da vil maskinen bli så stillegående at det ikke er nødvendig (alt annet enn CPU vifta er svært stillegående). Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Bare ikke kjør det mye lenger enn 5 meter. Prøvde og forlenge en på jobben til ca. 10meter og da funka det ikke uten forsterker. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har dere forresten lest om karerne med trådløst tastatur som oppdaget at signalet slo inn på den andres skjerm, 70m fra hans egen? Det var en smule skremmende.. Så fikk de nye tastatur fra fabrikanten, men jaggu meg skjedde ikke det samme igjen.. Nå vil de ikke bruke trådløst, kan du skjønne det.. :razz: Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 nei... ikke 70 m.. men 150 m og den ene bodde i blokk mens han ene bodde i vanlig bolig... så ikke så rart de ikke vil bruke trådløst mer..... når de ser hva de skriver selv om de er 150 n fra hverandre.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 19:21, skrev CrZy_T:Bare ikke kjør det mye lenger enn 5 meter. Prøvde og forlenge en på jobben til ca. 10meter og da funka det ikke uten forsterker. Da har du vært uheldig. Bruker rutinemessig 10m skjøtekabel. Har fått det til å virke på 20m, men da var det problematisk, virket kun med en viss kombinasjon av HK og tastatur. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 22:36, skrev hårek: Quote: Den 2002-11-09 19:21, skrev CrZy_T: Bare ikke kjør det mye lenger enn 5 meter. Prøvde og forlenge en på jobben til ca. 10meter og da funka det ikke uten forsterker. Da har du vært uheldig. Bruker rutinemessig 10m skjøtekabel. Har fått det til å virke på 20m, men da var det problematisk, virket kun med en viss kombinasjon av HK og tastatur. Ok.. Funka hvertfall ikke på jobben. Prøvde flere keyboards.... Fikk bilde på skjermen, men tastaturet funka ikke før vi plugga det rett på kwm-switchen. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 hvor mange ledninger er det inni tastatur kabelen? er det få så kan man kjøte den selv. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hvor lang skjøtekabel du kan bruke, er avhengig av kvaliteten på kabelen. Med mindre du vet hva du gjør, anbefaler jeg deg til å kjøpe en ferdig skjøtekabel. De fleste webshopper selger slike i ulike lengder. Skulle du mot formodning ha problemer med den mottatte kabelen, kan du jo bare returnere den. Litt værre hvis du har mekka selv. Edit: forsvant et ord! [ Denne Melding var redigert av: sofTest på 2002-11-10 02:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå