supern- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg lurer litt på hva slags fordeler man kan få mens man studerer. Tenker på ting som stipend, studielån osv. Er det noen som vet om sider med bra info om dette? Har dere noen tips som kan komme godt med? Mvh Endret 31. oktober 2006 av supern- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Lanekassen.no Legathåndboken Oslopuls.no: Velg og vrak i studenttilbud Google er forresten en fin bil Om Google på Wikipedia Endret 31. oktober 2006 av Lomz Lenke til kommentar
supern- Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Google er forresten en fin bilOm Google på Wikipedia 7187714[/snapback] Hva slags svar er det? Tror du jeg skrev innlegget bare for f*** eller? Vet foresten godt hva Google er Endret 31. oktober 2006 av supern- Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva slags svar er det? Tror du jeg skrev innlegget bare for f*** eller? Vet foresten godt hva Google er 7187749[/snapback] Tror du så at jeg svarte også... Lenke til kommentar
supern- Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Ja, men når du bare henviser til Google etterpå blir det litt rart. Jeg lagde jo tråden for og få innspill fra forumbrukere også. Endret 31. oktober 2006 av supern- Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva slags studentfordeler kan man få kommer helt ann på hvor i landet du studerer. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Mener du at landet er inndelt i "studentsoner" eller har det noe med hvor langt unna hjem man er? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tenk deg litt om, det er fortsatt lov å bruke hjernen. Det er forskjellige studentrabatter i Tromsø, Bergen, Trondheim og Oslo. Lenke til kommentar
password Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er man i militæret, er maten bedre om man er langt oppe i nord, og er man ferdigutdannet sykepleier og jobber noen år i finnmark, får man gode økonomiske fordeler. Men som student tror jeg ikke man får noen bedre"studentfordeler" i nord enn i sør. Generelt har man endel fordeler som student. Man får for eksempel billigere tannlegebesøk, reiser, som f.eks. buss/tog eller fly. Hos Apple i Oslo får jeg rabatt på produktene deres ved fremvising av student bevis. Tror det finnes et nettsted der en haug med studentfordeler er listet opp, men uansett bør du bare følge med å forhøre deg om du får fordeler som student om du skal f.eks. kjøpe tjenester eller en vare. (Telenor har studenttilbud på en adsl-pakke nå, men ikke benytt deg av det ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Viktig å ikke glemme studentpakkene til de fleste store banker samt f.eks. studentkortet til Diners Club. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hvis du får barn når du studerer, så får mamman (som studerer) bare stipend i opptil 1 år. 9k i måneden. Endret 17. november 2006 av Marsan Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) www.studentkatalogen.no Endret 17. november 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå