Gå til innhold

12 nye MP filmer fra GoW. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Kjøppte CE på absoluttspill eg også, hadde opprinnelig bestilt den vanlige utgaven til 549,- Men denne blei jo satt ned med 60,- slik at CE havenet på 549,- Meget bra pris!

Men ka i svarte er dette piss elendige opplegget med forumet no? Forbanner irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Mala: Dette vil være den blikkboksen? Hvis ikke avbestiller jeg. La også ved en kommentar om at jeg verken ville ha svensk eller danks cover. For meg er det norsk eller engelsk som gjelder.

7213863[/snapback]

Er vel blikkboksen som er CE utgaven ja?

Lenke til kommentar

om dere ser på ebgames.com/play.com/komplett osv.. så har de 2 versjoner

gears of war og gears of war (limited edition) / collectors edition / limited collectors edition ... så antar det bare finnes 2 versjoner, hvor den ene har mange navn :p

Lenke til kommentar
GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet.

7215584[/snapback]

Vet du noe om hvorfor filmene ble fjernet? Og hvorfor er det ikke lov til å linke til dem?

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
GameTrailers.com fjernet filmene tidligere denne uken. Og husk at det er ikke lov til å poste linker til de filmene på forumet.

7215584[/snapback]

Vet du noe om hvorfor filmene ble fjernet? Og hvorfor er det ikke lov til å linke til dem?

7227135[/snapback]

Som sagt så er de fremdeles på siden, bare ett stykke nedover, og ikke i hd :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...