Gå til innhold

12 nye MP filmer fra GoW. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så jo skikkelig moro ut, ser ut som det er små intime baner som fører til intense og nærgående kamper. Å si man er skuffet over grafikken blir litt rart syns jeg, dette er uten tvil bedre grafikk enn resistance. :!:

 

Det var også et veldig bra lydbilde som skapte en intens og spennende atmosføre syns jeg. Men tror kanskje det vuggende sprintekameraet kan gjøre deg svimmel etterhvert selv om det ser kult ut i starten. Og det virket vanskeligere å ha oversikten med et 3-persons kamera som flytter enn del på seg enn om det f.eks. skulle vært en vanlig statisk fps, men det tror jeg blir litt av utfordringen og sjarmen i det.

 

Da skulle en bare hatt en xbox da.. :whistle:

Lenke til kommentar

Kommet film 11 og 12 og nå. Banen de spiller i 10 og 11 ser helt konge ut.

 

Føler det blir litt mye run & gun i disse filmene, men det er vel for å få det så actionfylt som mulig. Tror spillet blir enda artigere når man spiller på lag og er taktiske/litt feige og bruker cover mye mer. :p

 

Og er nesten litt for lavt spillernivå på han som spiller. :D Blir nesten sittende og irritere meg over hvor fatal han er til tider.

 

Ser det ikke er noen hud, radar eller noen ting. Tror det kan bli helt villt artig i matcher med respawn når en kan stå et plass på mapet og eie alle uten at de helt vet hvor du er . :D

 

Synes mapene ser store ut, jeg. Fikk liksom for meg at de skulle bli så små, men er jo masse plass å campe/snipe/flanke på.

Lenke til kommentar

Ser så sinnsykt bra ut spør du meg. Ble virkeligt imponert over grafikken og flyten i multiplayeren :D. Og singleplayerdelen kommer jeg til å spille så mye siden jeg ikke har Gold.

 

Jeg har ikke sett tendenser til ScreenTearing eller lugg i lakken på Gears Of War av dem ingamefilmene jeg har sett :D.

 

Bare 16 dager nå folkens til det smeller :whistle::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...