Gå til innhold

12 nye MP filmer fra GoW. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om dette spillet sørger for at jeg kjøper meg 360, ser festlig ut.

7189525[/snapback]

 

Ta en titt på Resistance til PS3. Ser langt bedre ut enn dette, og mye mer action.

7189554[/snapback]

 

Det har jeg og spilt, gitt. Du snakker om to vidt forskjellige spill her, blir helt merkelig å sammenlikne Resistance med Gears of War. Resistance er mye mer et tradisjonelt førstepersons skytespill, faktisk litt for tradisjonelt på mange områder.

 

Gears of War minner ikke om førstepersons skytespill i det hele tatt når man spiller det, spillestilen er helt annerledes og faktisk litt uvant i starten.

 

Men for all del, gjør deg opp en mening før du har prøvd spillene. Det er faktisk bare du selv som taper på det i lengden.

Lenke til kommentar
hæ, ser bedre ut? Mer action? Har du sett/spilt noe vi ikke har? Resistance ser da virkelig så generisk ut som det går ann!

7189571[/snapback]

 

Dette er jo et stopp og skyt spill. Ser ekstremt ensforming ut særlig i single player. Resistance er mye mer som Halo. Åpent, stort, mye frihet og haugevis av karakterer på skjermen.

 

Grafikken er også en god del bedre i Resistance synes jeg.

Lenke til kommentar

Grafikken er også en god del bedre i Resistance synes jeg.

7189588[/snapback]

 

Greit at du troller mye til vanlig, men dette tok jo kaken. Resistance ser jo ut som en dårlig versjon av F.E.A.R når det kommer til grafikken.

7189608[/snapback]

 

Eh. :nei:

7189634[/snapback]

 

Eh... jo?

 

Gears of War ser mye bedre ut enn det der.

Lenke til kommentar

Grafikken er også en god del bedre i Resistance synes jeg.

7189588[/snapback]

 

Greit at du troller mye til vanlig, men dette tok jo kaken. Resistance ser jo ut som en dårlig versjon av F.E.A.R når det kommer til grafikken.

7189608[/snapback]

 

Eh. :nei:

7189634[/snapback]

 

Eh... jo?

 

Gears of War ser mye bedre ut enn det der.

7189677[/snapback]

 

Og Ingrid Espelid Hovig ser bedre ut enn Cindy Crawford.

Lenke til kommentar
Lurer på om dette spillet sørger for at jeg kjøper meg 360, ser festlig ut.

7189525[/snapback]

 

Ta en titt på Resistance til PS3. Ser langt bedre ut enn dette, og mye mer action.

7189554[/snapback]

 

Hehe, takk for tipset, men jeg har allerede sett en del på Resistance og kommet frem til at jeg ikke synes det ser noe fett ut i det hele tatt. Knall grafikk, men det frister ikke.

Endret av wipy
Lenke til kommentar

Wow video nr 4 er fantasisk! Utrolig voldelig spill dette her. Trodde ikke det før jeg såg disse filmene. Visste jo at det ble brukt motorsag, men når en ser dette i sammenheng, så ble det ekstremt voldelig. To stykker skader hverandre og ligger nede for telling. Så kommer kompisen bort og knuser skallen til fienden før han hjelper kompisen sin opp på beina. Drit bra!!

Sniping fører jo til at hele hodet eksploderer og hagle knuser kroppen i småbiter! :cool:

Var klar over dette i SP, men hadde aldri trodd at alt denne ble med i MP. Er jo kult at MP egentlig er det samme som SP. Det vet ikke jeg om noen spill som har klart å inkludere på samme måten. Blir liksom alltid litt halvveis som med GRAW..

Lenke til kommentar

### Link fjernet ### <- der ligg alle videoane samla på ein stad.

(Inkl. 20 minutt med CliffyB - korleis GoW blei til m.m)

 

@ Hossa: Resistance ser bra ut det, ikkje tvil om det - men no er dette strengt tatt ein tråd om GeOW då.

Og når du skal poste bileter, legg dei som vedlegg isåfall, det tuklar til heile forumstrukturen når slike store bilete kjem inn.

 

Takk. :)

 

Mod: Filmklippene er eierdel av GameTrailers.com. Ved å lese "Terms of Use", er det ikke lov til å kopiere klippene til en egen server. Pluss at det bryter med retninglinjene. Hvis dere vil se filmene, kan dere besøke offisielle siden til GameTrailers.

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
får vi spilt mot amerikanere vi i norge da? trodde det var bare europeere vi fikk spilt mot.

7191695[/snapback]

Har møtt Amerikanere på alle Live-spill jeg har spillt iallefall, og det er heller sjelden at det er en god opplevelse.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...