Gå til innhold

12 nye MP filmer fra GoW. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fryktelig kjedelig ut. Alt multiplayer byr på er å løpe rundt å skyte hverandre ? Det var jo jammen originalt... Ingen kjøretøy osv ? Brettene ser også veldig små ut.

 

Nei, tror ikke dette blir noen særlig suksess hvis dette er hva spillet har å by på. Hvis MS tror dette er nok for å holde folk borte fra PS3 så får de nok tro om igjen.

Endret av Hossa
Lenke til kommentar

Hossa, ett spørsmål. En, har du ikke noe bedre å gjøre på enn å gå rundt i forskjellige tråder å spre kvalme? To, for å være en som skal trakke ned på fanboys til de andre konsollene kan jeg bare si at du er den verste sort fanboy som finnes. Ikke bare skal du like PS3 bedre enn de andre, noe som forsåvidt er helt i orden, men du må på død og liv dra de andre ned i møkka.

 

Uansett, det er ett skytespill, hva forventer du? Ser ikke at folk sutrer på at det er skyting som foregår i CoD2 eller i Halo, Killzone, Farcry osv osv. De er skytespill, det ligger i litt i ordet at skyting er det det går ut på.

 

Om du ikke liker det er greit nok, for all del du har rett til din egen mening, men det burde være mulig å komme med noe mer konkret. Minner folk de som bare måtte kommendere på Day after Tomorrow "Jeg liker ikke katastrofe filmer og syntes denne sugde!", hva forventer man egentlig om man ikke liker sjangeren?

 

Og hva som skal til for at folk skal "holde seg borte" fra PS3 vet vel de litt bedre enn deg?

Lenke til kommentar
Jeg foventet større variasjon enn dette. Halo har jo masse kjøretøy osv.

 

Dette er jo ikke noe annet enn Quake 3 multiplayer, i 3dje person.

7189325[/snapback]

 

Ettersom jeg har spilt multiplayeren i Gears of War, kan jeg gjerne fortelle at det overhodet ikke minner om Quake 3. Mer som å spille paintball på ordentlig, veldig intenst, viktig å samarbeide og ganske tilfredsstillende, faktisk.

Lenke til kommentar
Vet at det skal være kjøretøy på singelplayer delen, er det noen nyheter om multiplayer? Og hvor mange brett skal det være igjen?

7189363[/snapback]

 

Er visst bare 10 brett. Virker som de bare har slengt inn multiplayer i siste liten.

7189373[/snapback]

 

Ja, etter disse ti klippene så virker det jaggu meg som om de bare lagd noen brett i fylla og tatt de med på måfå.

Det virker overhodet ikke gjennomført i det hele tatt, hverken med tanke på leveldesign, grafikk, lyd, våpen osv.

 

Faen, du var kanskje ikke ironisk du?

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at spillet har like god varighet som f.eks Halo, men det blir nok artig i 1 uke, 1 mnd, 1 år, hvem vet? :p

 

Viktigste for meg er at man kan spille splitscreen over live og at en kan lage party slik at man kan spille på lag med de man vil. Slik at vi som bor her kan pwne newbs slik vi gjør i halo 2. :blush:

 

Men å si at spillet er uorginalt er jo bullcrap. Så du leveldesignen innendørs i den villaen og hvordan kampene ble? Dessuten tror jeg folk blir enda mer forsiktige og ikke minst flinkere enn det vi så i disse videoene. Tror det kommer til å bli en veldig orginal og unik opplevelse. :p

 

Edit: Og sniper'n dreper på 1 headshot :love: . I tidligere uttalelser sa de 2-3 headshots. Enda et spill jeg kan feige som f med sniper :dribble: .

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...