Ksungam Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Noen som har noen, eller vet om noen sider? Gjerne med film som viser hvordan de skal gjøres? Jeg vet jeg kan søke på sider som youtube og sånn, men det er mest bare filmer for å vise de fram, ikke for å vise teknikken. Kan et par, men ingen virkelig "spektakulære". Blir nok en del futsal i vinter, og det kan ble fin trening for teknikken min, og da kan jeg og øve inn noen finter. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kunne tenkt meg det samme, anyone? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Leter etter det samme, vanskelig å finne. Hva mener dere er de viktigste fintene og triksene? Endret 1. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Blax Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Ovetrekksfinten er en sikker vinner.. Forskjellige dragninger uten og være borti ballen. Om du ser på Ronaldinho så lar han nesten ballen bare gli forann han mens hele kroppen beveger seg veldig hurtig frem og tilbake Det har jeg øvd på, og det funker! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Her et bra klipp av Ronaldo Mye som har vært vist før men synes mange av klippene viser hvor sykt god ball-kontroll han har. beste filmen av Ronaldo jeg har sett så langt i hvertfall. Vet du sa du ikke ville ha linker fra youtube men det er vel ingen som utfører finter bedere enn ronaldo så du blir i hvertfall ikke vrang lært Denne ble jeg linket til da jeg spurte om det samme for noen uker siden: Endret 1. november 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vet ikke om noen sider, men jeg kan gi deg noen hint for å bli bedre: - Være fotrapp(ikke nødevendigvis rask, men å klare å flytte føttene fort) - Ha veldig god ballkontroll. - Prøve på ting du kanskje ikke klarer. Du vil få det til til slutt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For å være ærlig, alt du trenger for å dra av en spiller er "en-to-finten". Du har ballen på venstre foten og fører, og bytter fot, med høyre beinet legger du den forbi motspilleren på hans høyre side (din venstre), eller andre siden (din høyre). Går det fort nok fungerer det alltid. Ser ikke allverden ut men så effektivt Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Her et bra klipp av Ronaldo 7197628[/snapback] Et par klipp der han rundspilte noen Arsenal spillere. Det liker jeg ikke Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 soccerpulse.com <- gå i forum > soccer video også bør du vel finne noe Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Gå inn på: http://www.expertfootball.com Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Her et bra klipp av RonaldoMye som har vært vist før men synes mange av klippene viser hvor sykt god ball-kontroll han har. beste filmen av Ronaldo jeg har sett så langt i hvertfall. 7197628[/snapback] Konge klipp, Se og lær av Ronaldo Overstegs-fintene hans er gode. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her et bra klipp av RonaldoMye som har vært vist før men synes mange av klippene viser hvor sykt god ball-kontroll han har. beste filmen av Ronaldo jeg har sett så langt i hvertfall. 7197628[/snapback] Konge klipp, Se og lær av Ronaldo Overstegs-fintene hans er gode. 7995262[/snapback] Nei, de er ikke gode. Rykket hans er godt, veldig godt. Men en overstegs-finte skal endre kroppsretting og gjerne kroppstyngdepunkt. Alt han gjør er å ta beina noe hellsikes fort rundt ballen og rykke. Han hadde gjort det så forferdelig mye bedre med en høyre-venstre finte og så rykket slik han gjør! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Okei, du er liksom prof i hvordan akk han skal gjøre det?!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2007 Den som kansje gjør det best i verden er Roma's Mancini, bare sjekk målet hans ifra i går kveld. Praktfullt! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Okei, du er liksom prof i hvordan akk han skal gjøre det?!! 8102426[/snapback] Har jeg aldri sagt, men overstegsfintene til c. ronaldo er ikke bra, det er fortsatt rykket hans som gjør at han kommer seg forbi. Linken Ziron har postet viser mer hva som er "hensikten" med en overstegsfinte. Du kan også smake litt på ordet, for en overstegsfinte skal jo være slik at man tar et steg over ballen til en rettning, og så endre rettning og finte ut motstanderen. Igjen, rykket og farten er det som hjelper Ronaldo. Ronaldo løper fra motstanderne. Han bruker riktig nok overstegsfintene sine som et slags forvirringsmoment, men han hadde uansett gjort det bedre med en høyre-venstre finte. Personlig mener jeg Ronaldo fra brasil gjorde overstegsfintene best når han var yngre, nesten perfeksjonisme! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Denne finten er nice selv foretrekker eg å bruke den finten ronaldinho gjør på 21-22sek på den filmen under. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva mener dere er de viktigste fintene og triksene? 7194968[/snapback] Det enkleste, ha balanse, kroppbeherskelse, fart og rykk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå