Gå til innhold

One Call kontant - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort.

 

Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet......

Lenke til kommentar
Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort.

 

Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet......

7189050[/snapback]

Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg.

Lenke til kommentar
Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort.

 

Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet......

7189050[/snapback]

Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg.

7189117[/snapback]

Jeg ønsker ikke mobilsvar, og har ikke krysset av for noe mobilsvar.

Lenke til kommentar
Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort.

 

Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet......

7189050[/snapback]

Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg.

7189117[/snapback]

Jeg ønsker ikke mobilsvar, og har ikke krysset av for noe mobilsvar.

7189151[/snapback]

 

tror kanskje det kommer automatisk, men si ifra til onecall straks etter at du bestiller at du ikke vil ha det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...