rabbitmonster Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Har tenkt å skaffe med one call kontant. Er det noen som har noen erfaringer med dem? Har de noen "skjulte" kostnader som man ikke vet om? Endret 30. oktober 2006 av rabbitmonster Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nei, tror ikke det, men de opplyser ikke om utenlandspriser eller hvilke land du kan bruke det i, dårlig det. Lenke til kommentar
kinlin Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Onecall er et kjempebra konsept. Mye billigere en de fleste andre. Jeg gikk selv over til onecall for rundt 3 mnd. Siden. Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
rabbitmonster Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort. Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet...... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort. Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet...... 7189050[/snapback] Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg. Lenke til kommentar
rabbitmonster Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort. Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet...... 7189050[/snapback] Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg. 7189117[/snapback] Jeg ønsker ikke mobilsvar, og har ikke krysset av for noe mobilsvar. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Ok, jeg gikk inn på one calls nettsider og skulle til å bestille one call kontant. Ved trinn 3 av 4 i bestillingsprosessen er det noe rart. Jeg blir spurt om å oppgi korttype, kortnummer, utløpsdato, CVV. Dette for å betale etableringsavgiften, sto det på siden. Jeg må i tillegg krysse av om jeg vil betale månedlige avgifter med faktura eller kredittkort. Hvorfor må jeg oppgi alt dette når One Call Kontant ikke har månedlige avgifter og ingen etableringsavgift? De kan jo tømme kortet...... 7189050[/snapback] Hvis du vil ha mobilsvar så koster visst det 20,- i måneden. Ville anbefalt deg å droppe det var jeg deg. 7189117[/snapback] Jeg ønsker ikke mobilsvar, og har ikke krysset av for noe mobilsvar. 7189151[/snapback] tror kanskje det kommer automatisk, men si ifra til onecall straks etter at du bestiller at du ikke vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå