Anterialis Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Jeg har installert Vista 32-bit, men får ikke BF2142 til å fungere. Har hørt flere si at det skal funke fint på Vista, men at det kan være feil med nVidia driverne til skjermkortet. Når jeg går inn i menyen, flimrer deg skikkelig, men selve spillet går glatt, men siktet er borte. Er det noen her som vet hvilken driver (evt. versjonnr) som funger i Vista x86-32/64? Veldig irriterende å nettopp ha kjøpt BF2142, når det ikke funker :s På forhånd takk =) BTW: Prøvde å spørre om dette i en annen post, men ingen gode nok svar.. Endret 13. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 jeg hadde aldri brukt Vista sånn som det er nå som mitt primære operativsystem, bare for å si det sånn. jeg er ikke så god på drivere og kompatibelhet, så mitt eneste råd er å installere windows xp igjen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette emnet passer best i windows-kategorien. Flyttes Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 nei vet, men vil prøve før jeg reinstallerer xp. Har hørt det skal funke =) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Da måtte jeg bite i det sure eplet, og installere xp x64. Da funker spillet glimrende =) =) Men om noen kunne være så hyggelige å si ifra her når det dukker opp nVidia drivere som støtter bf2142 i Vista (x86-64)? Takk! Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Er det fortsatt ingen som vet om det finnes drivere som gjør at jeg kank spille bf21242 i vista? Lenke til kommentar
kirjogra Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Trur det er mange som har samme problemet, skal vist komme nye drivere ut på fredag får prøve da. Endret 13. november 2006 av kirjogra Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Har du noen kilde til dette? Savner noen brukbare nVidia drivere til Vista TV ut fungerte derimot utmerket i RTM versjonen, noen det ikke gjorde på beta/RC releasene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå