Gå til innhold

Fujitsu VS Asus

huyjvu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begger er fra ukens tilbud.

Har ikke så mye peiling på bærbar.

Virker som den ene har bedre skjermkort mens den andre har bedre prosessor.

Hvilken bør jeg velge?

Skal bruke rundt 10.000,- på en bærbar. Og må ha det i løpet av 1 mnd.

Fujitsu:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70898#

Asus:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325355&cks=WYO

:whistle:

Johnny

7187289[/snapback]

Død link til Fujitsu maskinen. men skal du spille battlefield2, wow og andre krevende spill er det fint med X1600. vet ikke hva fujien har så jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Fujitsu'en har et x1400 kort noe som ikke egner seg spesielt godt til spilling. Asus'en er bedre på alle måter bortsett fra litt mindre harddisk og litt tregere prosessor. Men allikevel, Asus'en yter veldig mye bedre i spill ;)

7188279[/snapback]

er ikke helt enig i det. nå så jeg bare kort på maskinene, men at asusen er bedre på alle måter bortsett fra de to nevne er vel kanskje å ta i. dessuten er de to tingene ganske vesentlige. prossessoren i FS er raskere, men ikke minst støtter den 64-bit, noe som for mange er et stort pluss. og trådstarter nevnte aldri spill, evt hvilke spill han spiller. 1400 holder et stykke, spesielt om det ikke er de helt nyeste FPS-spillene en driver med

Lenke til kommentar
Bluetooth og XP Pro er også et par plusser ;)

Og jeg vet at Asus står for bedre kvalitet enn fujitsu siemens, iallefall i budsjett klassen.

7198910[/snapback]

Med hvilken begrunnelse påstår du at Asus har bedre kvalitet enn FSC? Min erfaring er stikk motsatt, så hadde vært interresant å vite hvor du har den informasjonen fra...

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke noe om FSC, men kan av egen erfaring si at jeg ikke er særlig fornøyd med Asus. Har riktignok bare hatt en maskin, men min erfaring er dårlig service, support og selv om maskina de første dagene var perfekt, det er jo ikke bare det som teller...:) Men er subjektivt dette her da :)

Lenke til kommentar
Bluetooth og XP Pro er også et par plusser ;)

Og jeg vet at Asus står for bedre kvalitet enn fujitsu siemens, iallefall i budsjett klassen.

7198910[/snapback]

Med hvilken begrunnelse påstår du at Asus har bedre kvalitet enn FSC? Min erfaring er stikk motsatt, så hadde vært interresant å vite hvor du har den informasjonen fra...

7202469[/snapback]

Hvilke maskiner har du erfaringer med da? Jeg snakker om maskiner under 10000 og har vært borte i flere av de, og de er dominert av plastikk og knirking...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...