Gå til innhold

Noen som kan guide meg?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger og lære litt om diskusjon.no pga jeg er ganske ny her.

Så jeg lurte på om noen kunne lære meg litt om denne plassen osv:>.

Vet ikke helt hvor denne tråden burde vært men, kan noen hjelpe meg?:>

Endret av mrav4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei hei og velkommen til forum.

En tråd som dette som er en typisk tråd som ikke hører hjemme andre steder finner du tilhørlighet for på det følgende forumet: Off Topic

Ellers handler det for det meste om fornuft.

Men hvis du for eksempel lurer på om du har postet en tråd riktig, ønsker å klage på en tråd, ha en tråd med avstemning eller lignende så kan du bruke den følgende knappen inne i den aktuelle tråden: user posted image.

Hvis du ønsker å svare på en tråd så bruker den følgende linken: user posted image

Hvis du ønsker å besvare en spesifik post så bruker du: user posted image

Hvis du ønsker å svare på flere spesifike poster så kan bruke den følgende kombinasjonen:

Marker den følgende knappen i posten til postene du ønsker: user posted image (den ser da slik ut: user posted image) Når du har markert de postene du ønsker å svare på så velger du den følgende tasten: user posted image

Ellers kan det være fint å lese retningslinjene, gjerne den delen som handler om piratkopiering, spam og det om Unødvenig quoting og riktig bruk av emnefeltet.

(Egentlig er alle retningslinjene like viktige, men det er på disse feltene jeg opplever at det oftest gjøres feil, men det er min oppfatning)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...