2rst1 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har for f;rste gong installert engelsk windows XP. Lurer p[ korleis ein kan f[ norsk tastatur i windows XP. G[r det an [ laste ned ein plass? trudde det var berre s[ lett som [ h;greklikke p[ startlinja, toolbars og trykke p[ language.. men det alternativet l[g ikkje der som eg trudde det skulle gjere. S[ no har eg engelsk tastatur. eg ganske irriterende n[r det kjem fram tegn i stedet for dei 3 siste bokstavane i det norske alfabetet... S[ lurer p[ om det g[r an [ stille inn til norsk tastatur, eller om det er mulig [ laste det ned? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Prøv Control Panel>Regional and Language Options>Languages>Details Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Får prøve det når eg kjem heim frå skulen Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 æøå.... Hey.. no funker dei :!: Tusen Takk for hjelpen Imperivm_Romanvm. Du er den beste Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 æøå.... Hey.. no funker dei :!: Tusen Takk for hjelpen Imperivm_Romanvm. Du er den beste 7191496[/snapback] Hmm..rart at denne posten gikk under pc fungerer ikke.. jeje. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm..rart at denne posten gikk under pc fungerer ikke..jeje. 7193602[/snapback] Ja, kanskje den bør flyttast til Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå