ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vi kan lage et aldri så lite styre. Er du med Matias? Sett at jeg og Matias go evt. noen flere sitter i et "panel", og trekker ut de beste frags. What do the folks have to say about this? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vi vet fortsatt ikke hvem som skal lage filmen? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg foreslår at bare en person lager filmen... Kan vi ikke bare velge ut en? Mye kulere også visst alle bare sender inn sine frags til han som lager filmen, ellers vil jo alle ha sett filmene før de kommer ut på filmen. Da mister det kanskje litt gleden?Kloke ord. Men hvordan skal vi velge hvem som ska lage filmen, da? Jeg synes de personene som kunne tenke seg å lage filmen skal si ifra, så får vi en moderator til å lage en aldri så liten poll. 7194445[/snapback] Jeg kan lage filmens selv, jeg har erfaring med Vegas over et par år... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kan lage filmens selv, jeg har erfaring med Vegas over et par år...Jeg mener på ingen måte at du er sjefete nå, men jeg vil få frem at alle bør få bestemme. Det blir for personlig, for subjektivt om to personer skal bestemme hvilke frags som skal være med eller ikke. Det samme blir det om du utnevner deg selv til å lage filmen, uten å høre med "folket". Jeg synes vi burde ha en poll over hvem som skal lage filmen. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan skal folk velge det uten å vite hvor gode folk er? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan skal folk velge det uten å vite hvor gode folk er?Hvordan skal vi kunne tro på det du sier om at du har flere års erfaring? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Iskaldt Northgarden... :!: Hmm... Hmm... Hmm... Uansett, jeg kan hvertfall lage den. Sier ikke at jeg SKAL, men jeg kan! Endret 31. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg skjønner hva du mener. Jeg er litt keen på å lage/hjelpe til selv. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Forslag: Meg, Matias og Northgarden i styret. Vi bestemmer oss imellom hvem som skal gjøre ditt og datt, hva som skal være med. Hvorfor oss? Jo fordi det er vi som engasjerer oss mest, enkelt og greit Endret 31. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
neadii Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Så hvis jeg vil lage en fragmovie med noen gode frags fra forumbrukerne her, så får jeg ikke lov? Jeg lager så klart ikke verdens beste film, men bare et lite innslag en eller annen gang Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje etter at vi har laget den offisielle filmen, kan vi heller legge ut demoene... Forslag til ny regel: Fjern chatten når du spiller ved å skrive følgende i console: hud_saytext "0" ... Har du andre unødvendige ting på skjermen, se her! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er med. Er ikke noe ekspert i Vegas akkurat, men jeg kan en del om moviemaking. Skjønte ikke den siste regelen din ZenCo, det er jo noe man fjerner når man lager klippene? Altså, man kan ikke drive å sende .avi filer som jeg har sagt tidligere, det blir det dårlig resultat av. Er nå litt usikker på om vi klarer å sanke inn nok frags. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Zenco. Det er jo bare previews som legges ut her da? Skal dere lage en movie så må dere ha råmateriale. Så hva pokker har hud_saytext å si? Det kan du fjerne mens du ser demoen. Du lyser ihvertfall mange års erfaring... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Klar cheat Rampage. Forbanna hacker! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vel, de 9? andre som var på LAN med meg snudde seg bare og så evig dumt på meg ettersom jeg satt og hylte og lo som faen. ^^ Ninjaskillz if I ever saw it. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Zenco. Det er jo bare previews som legges ut her da? Skal dere lage en movie så må dere ha råmateriale. Så hva pokker har hud_saytext å si? Det kan du fjerne mens du ser demoen. Du lyser ihvertfall mange års erfaring... 7194906[/snapback] Da lærte vi noe nytt idag også... Jeg har ikke så mye erfaring med cs-recording, men VEGAS kan jeg mye innen! Smartass Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Vegas er jo et umåtelig dårlig redigeringsprogram til noe annet enn CS-fragmovies eller lignende putrefilmer? Så da regnte jeg med at det var CS-filmer du hadde redigert og derfor kunne litt om å rigge råmateriale. Menmen, så galt kan man ta. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Før denne tråden går "way out of hand", stemmer jeg for at Matias-dudn må oppdatere førsteposten med alle linkene som blir lagt opp her.. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ja, hadde planlagt det, men er jo ikke kommet en eneste demo enda. Blir mer "hvis dine beste frags i .avi format her". Var jo meningen folk skal laste opp .dem filer som man kan lage film av. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skulle ikke dere ha previews og liksom bli enige om de som er verdt å ha med da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå