aspic Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Vet ikke om det har vært på forumet her tidligere, men kom over en trailer som viser litt multiplayer footage ang. Red Steel. http://www.gamershell.com/news/33878.html Hva synes dere ? Edit: Glemte link til film Endret 30. oktober 2006 av aspic Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dritfett! Håpar kontrolleren held det den lovar. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Mmm, fekk litt oldschool Goldeneye multiplayer følelse når jeg såg den videoen.. =o Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gjorde jeg også Husker vi var 4 faste som spilte Goldeneye i flere uker i strekk. Våknet tidlig om morgenen og spilte langt ute på natten til vi var sinnsykt svimle. Spilte jo 4 player split screen som vist i filmen her, men gud for morro det var. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Blir ikke skikkelig gøy uten split screen.. Husker vi satt opp ting slik at vi delte skjermen i to og spilte 2on2.. Off.. det var tider det.. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ser svært stilig ut Klarte nettopp å poste ut en link til denne videoen i en annen tråd, får jeg leste denne Blir garantert et spill jeg skal ha på dagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå