Gå til innhold

SE K750i - elendig standbytid over natten?

Aetius

Anbefalte innlegg

Min SE K750i har plutselig - bokstavlig talt over natten - fått drastisk redusert batterikapasiteten. Den formelig eter batteri. Vi snakker om en standbytid som gikk fra et imponerende antall dager til et sted mellom 12 og 18 timer, uten at mitt bruksmønster har endret seg nevneverdig. Jeg har heller ikke behandlet mobilen på noen stygg måte.

Hva foregår? Er det noe galt med den?

Og, før noen nevner det, jeg har testet med et annet og nesten nytt batteri, uten at det var noe endring å spore.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min SE K750i har plutselig - bokstavlig talt over natten - fått drastisk redusert batterikapasiteten. Den formelig eter batteri. Vi snakker om en standbytid som gikk fra et imponerende antall dager til et sted mellom 12 og 18 timer, uten at mitt bruksmønster har endret seg nevneverdig. Jeg har heller ikke behandlet mobilen på noen stygg måte.

Hva foregår? Er det noe galt med den?

Og, før noen nevner det, jeg har testet med et annet og nesten nytt batteri, uten at det var noe endring å spore.

7186615[/snapback]

Hvis du også vet at lysstyrken på skjermen din er på det laveste, IR av, blåtann av, og at du hele tiden har hatt god dekning, da ville jeg sendt mobilen på service.

Lenke til kommentar
100%, men jeg bruker screensaver og har aldri brukt andre innstillinger. Dette skjedde som sagt over natten.

7187205[/snapback]

Jeg ville justert den ned til 50 %.

Uansett, om du ikke endret på dette nettopp trenger du mest sannsynlig en softwareoppdatering. Ta backup og lever den på Mobilfiksern (EasyTel) ved Oslo City. Da får du den igjen etter en dag som regel. Husk også kvittering.

Du kan forresten sjekke at den hvite lappen på batteriet er hvit, bare for å ikke få en fukt-smell.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Du kan forresten sjekke at den hvite lappen på batteriet er hvit, bare for å ikke få en fukt-smell.

7187241[/snapback]

Litt off topic her, men hva mener du egentlig med denne lappen. Eneste klistrelappen jeg har på batteriet er rosa med blå prikker på . Rett vedsiden av kontaktene på batteriet.

Lenke til kommentar

Skjønner, Men det er litt merkelig fordi jeg har hatt telefonen i over 1 år og kan aldri huske at denne lappen har vært hvit. Og telefonen min fungerer helt utmerket og har aldri vært borti noe vann med den.

Ikke store problemet da, men bare lurer på hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...